Ga naar inhoud


Willekeurig satelliet toevoegen


Asterix

Aanbevolen berichten

Geacht Forum,

 

Ik wil een vraag stellen die volgens mij niet in dit forum gesteld is.

Mocht het wel zo zijn dan graag een link naar de threat.

 

Ik zal bij het begin beginnen.

 

Sinds een paar maand heb ik een Vu+Duo2 ontvanger gekocht en deze werkt prima.

Dit is een apparaat waar je leuke dingen mee kunt doen.

Ik ben nog steeds aan het sleutelen.

De settings van Henksat er in geschoten met 4 satellieten nl: 13,19,23.5 en 28.2

Werkt perfect.

 

Maar nu mijn vraag

 

Nu heb ik een Wavefrontier T90 aangeschaft en daar 11 "koppen" op de rail staan.

 

Hoe moet ik deze 11 koppen aan de ontvanger toekennen.

Als ik de satellites.xml van Henksat lees zie ik tijdens het scrollen alle gangbare satellieten staan.

Dus moet er volgens mij een mogelijkheid zijn om de satellieten die ik wil zien toe te kennen aan de box.

Via Menu | Instellingen | Zenders zoeken | Tuner configuratie zie ik tuner A en tuner B.

Als ik tuner A aanklik kom ik in een menu met een configuratie instellingen met 4 poorten die relateren aan mijn Henksat setting.

Als ik de configuratie op geavanceerd kom ik niet verder dan de 4 satellieten die er nu in staan.

 

Hier houd het voor mij op en leg ik de bovenstaande vraag voor.

 

Met vriendelijke groet.

Hans.

 

 

 

kump nog we.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


zet er een andere satellites.xml in en het is opgelost, je moet nadien wel gaan scannen

http://satellites-xml.eu/

Of je maakt met dreamset een nieuwe lijst aan, daar kan je de gewenste satellieten aanvinken, die worden dan gedownload van kingofsat, samen met de satellites.xml.

dit raad ik je aan, vooral als je een T90 wil gaan installeren, heb je nood aan een zenderlijst die 100 % in orde staat.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarna weer 

 

zet er een andere satellites.xml in en het is opgelost, je moet nadien wel gaan scannen

http://satellites-xml.eu/

Of je maakt met dreamset een nieuwe lijst aan, daar kan je de gewenste satellieten aanvinken, die worden dan gedownload van kingofsat, samen met de satellites.xml.

dit raad ik je aan, vooral als je een T90 wil gaan installeren, heb je nood aan een zenderlijst die 100 % in orde staat.

En daarna zie je bij Menu | Instellingen | Zenders zoeken | Tuner configuratie Tuner A bij 'geavanceerd' alle satellieten die in de zenderlijst staan, klaar om verder te installeren (toewijzen van Lnb etc...)

VU+ Duo 4K/VTI, VU+ Ultimo/OpenPli, VU+ Solo Se V2/OpenPli, Rotor, Wavefrontier T90, Slingbox Solo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...