Ga naar inhoud


Inloggen op mijn Ziggo.


Sky viewer

Aanbevolen berichten


Had ook dit probleem.

Oorzaak oude email adressen en het nieuwe email adres en ID gebruiker met de zelfde gebruikersnaam.

Met behulp van Ziggo forum webmaster is dit volledig opgelost.

je logged toch helemaal niet in met een email adres ,mijn login en gebruikersnaam staan los van mijn email adres wat ik gebruik bij mijn ziggo en daarbij blijven oude email adresse gewoon werken en hoeft er helemaal niks te worden verandert aan email adressen je krijgt enkel een brief van ziggo met je klantennummer en dan word er gevraagd je login en paswoord te veranderen voor mijn ziggo aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tweehonderdduizend Ziggo-klanten moeten gebruikersnaam veranderen

 

Misschien heeft het hiermee te maken?

 

Als gevolg van het samenvoegen van de databases van Ziggo en UPC moeten tweehonderdduizend Ziggo-klanten hun gebruikersnaam wijzigen. Hun gebruikersnamen komen namelijk overeen met die van UPC-gebruikers.

Dat er dubbelingen in de gebruikersnamen werden verwacht, was al duidelijk, maar tot nu toe hield Ziggo vol dat het om een 'kleine groep klanten' zou gaan. Navraag leert echter dat het gaat om maar liefst 200.000 Ziggo-klanten die hun gebruikersnaam moeten wijzigen. Hun gebruikersnamen kwamen ook voor in de database van UPC. De klantenbestanden van Ziggo en UPC zijn aan elkaar geknoopt bij de fusie van die twee kabelaars tot Ziggo.

Ziggo heeft er daarbij voor gekozen om klanten uit het oude Ziggo-gebied met een dubbele gebruikersnaam hun username te laten wijzigen; UPC-klanten hoeven dat dus niet. Waarom de kabelaar daar precies voor heeft gekozen, is niet duidelijk. Ziggo-klanten van wie de gebruikersnaam ook in de UPC-database voorkwam, krijgen een waarschuwing als ze proberen in te loggen.

De gebruikersnaam is vereist voor het inloggen op Mijn Ziggo, waar klanten bijvoorbeeld hun rekeningen kunnen inzien. Ook gebruiken klanten hun Ziggo-gebruikersnaam om in te loggen op apps als Horizon Go, HBO en Film1. Voor zover bekend wordt de gebruikersnaam niet extern gebruikt; voor de e-mailadressen van gebruikers verandert er niets. Ziggo heeft samen met UPC 4,4 miljoen klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...