Ga naar inhoud


"trouwe klanten" aanbod Canaldigitaal


7Kamp

Aanbevolen berichten

Vandaag werd ik gebeld door CD met een trouwe klantenaanbod.

 

Men vroeg eerst hoe mijn abonnement bij CD bevalt. 

Ik gaf aan dat ik zeer tevreden ben over het beeld, en ontevreden over de prijs. Dat het volledig achterhaald is om extra te moeten betalen voor HD-zenders. Ik heb 2 kaarten, waarvoor ik 2x mag bijbetalen voor HD-zenders. Dat gaat m.i. nergens over maar het HD aanbod zou gewoon in de standaard prijs moeten zitten. Daarover was ik het snel met CD eens. Kwaliteit ben ik zeer tevreden over, maar prijs/kwaliteit is volledig buiten elke verhouding.

 

Toen het trouwe klanten aanbod.

 

CD heeft blijkbaar te maken met een leegloop van klanten, mede door de toegenomen concurrentie van internet-triple-play aanbieders. Ik kan mij daar wel wat bij voorstellen. Nu hebben ze een aanbieding met Online, dan krijg je interactieve TV van Online, met internet, telefonie etc, en je houdt daarnaast je schotel, maar je krijgt wel een fikse korting op je schotelabonnement. Ik zou van iets van 30 euro nu voor alleen de schotel naar rond de 7 a 8 euro gaan. Het totale pakket incl interactieve tv, internet, bellen en schotelpakket zou rond de 35 euro gaan kosten. Momenteel heb ik naast de schotel nog een (upc->ziggo) abonnement, voor internet en telefonie over de kabel (en TV, wat ik verder niet gebruik).

 

Wie is er nog meer benaderd met dit aanbod. En nog belangrijker: wie heeft er ervaring met dat interactieve feest van CD. Als ik iets niet wil, is van de wal in de sloot terecht komen. En gezien de reputatie van CD ben ik daar wel bang voor. 

------

Vu Zero 4K, 2x VU+ Solo2 OpenPLI, 1x VU+ Uno, Sagemcom DS87 HD (TNTSAT)

2x Triax 80 cm CD quad triplesat LNB, 1x Triax draaibaar, CD campingschotel Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Jaja. Echt het enige wat CDS beweegt is geld. Gaat het om hun portemmonnee dan doen ze alles.. Daarna kun je de ***** krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Die 35 euro is wel een instap tarief, na een half jaar (of jaar al naar gelang je contract periode) ga je meer betalen namelijk € 41,00

Ik kon mijn schotel CD abonnement voor € 5 in de maand krijgen, dat komt dus nog bovenop de € 41.

 

 

Als u naast de satelliet Alles-in-l neemt, ontvangt u iedere maand € 12,95 korting op uw satellietabonnement van CanalDigitaal. Daarnaast houdt u met de schotel een schat aan extra zenders!

 

 

http://www.canaldigitaal.nl/gavooralles-in-1-dsl/?utm_source=service+mail-client&utm_medium=email&utm_campaign=fox.

 

 

 

aangepast door Pedro Newbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben uit bezuinigingsoverwegingen ruim een jaar geleden overgestapt naar Online internet. Na XS4ALL.

Beide providers gebruiken de KPN adsl verbinding, die bij mij nauwelijks op 8 mb komt (terwijl ze me wel een abonnement voor 20 Mb laten betalen, maar dat kunnen ze dus nooit en te nimmer leveren). Monteurs van zowel Online als KPN zijn al (zonder kosten) langs geweest. De klantenservice kun je nu alleen nog via een te betalen 0900 nummer bellen (maar dat zijn CD klanten al lang gewend). Zodra de twee jaar voorbij zijn ga ik op zoek naar iets anders.

Gelukkig nam ik ooit een eigen domein, zodat ik niet vast zit aan het verliezen van de e-mailadressen bij de provider.

 

Triple play heb ik niet nodig.

Bellen gaat via VoIP (dat functioneert overigens goed met een speciale VoIP telefoon aangesloten op het Online modem) en nummerbehoud voor € 0,75 per maand. Providers zal ik niet noemen vanwege de beperkingen van dit forum.

 

Satelliet kijken doe ik FTA (en FTV voor Franse en Poolse zenders) met Digitenne voor de drie NPO zenders (en binnenkort een tijdje met een TVV kaartje van een kennis die gaat verhuizen).

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een flinke tijd Online.nl als provider, sinds de Orange tijd. Dat was toen de beste optie om na xs4all met een KPN lijn (met dagelijks storingen) naar bbned te komen. De lijn bevalt, de prijs is de laagste die ik kon vinden, namelijk 24.95 p/m voor een ADSL2+ 20/1 lijn (effectief 13/0.75) Bij overstap naar VDSL heb ik uitdrukkelijk gevraagd of dat een verbetering zou opleveren, maar bij oplevering bleek dat niet het geval te zijn. (Bij > 1 km van de centrale valt VDSL terug naar ADSL2+) De aanbieding met effectief 60 euro korting in een jaar heb ik nu 2x genomen om een betere prijs/prestatie te krijgen. Per augustus ga ik over naar xs4all voor glasvezel 20/20. Een snelheid van 10+ down is snel genoeg hier, 0.75 up is te traag bij thuiswerken. (en xs4all is de enige provider die 20/20 levert)

 

Geen last van storingen gehad sinds ik bij Orange/Online.nl zit, op 1 grote storing na die de gehele infrastructuur in de stad/provincie vlak legde. (in 6 jaar tijd) Die 1e storing is het enige moment geweest dat m'n variabele ip adres veranderde, verder is de lijn effectief van een vast ip adres voorzien. (lijn is ook full-time actief)

 

Ik heb geen ervaring met hun DNS/mail/telefonie/TV, aangezien ik die niet gebruik. (Eigen IT bedrijfje, dus DNS/email doe ik zelf, telefoon gaat prima via mobiel en TV kijk ik al een paar maanden niet meer, daarvoor via satelliet) Pas wel op met Online, ze leveren via bbned, niet via KPN. Bij KPN staat de VDSL switch in de wijkcentrale, bij bbned staat die in de stadcentrale (kan enkele km verder zijn) Hierdoor haalt Online gemiddeld lagere snelheden. (check vooraf hoe ver je van de centrale zit)

aangepast door T_I

Jan Huijsmans

VU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik wat ervaringen met Online gelezen. Ik denk dat ik maar bij mijn oude provider blijf. Canaldigitaal zou over 2 weken opnieuw bellen, dan kon ik over het mooie aanbod nadenken. Het enige dat uit het nadenken is gekomen, is dat kijken via de schotel met CD feitelijk ontzettend duur is. Maar het is toch mooi dat ze jarenlange trouwe klanten aan het denken zetten of het geen tijd is de schotel vaarwel te zeggen voor het betaalde deel. Het gratis aanbod via de schotel (vooral Engeland) zou ik verder niet graag missen.

------

Vu Zero 4K, 2x VU+ Solo2 OpenPLI, 1x VU+ Uno, Sagemcom DS87 HD (TNTSAT)

2x Triax 80 cm CD quad triplesat LNB, 1x Triax draaibaar, CD campingschotel Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als CD verdwijnt wordt TVV dan in die val meegenomen (danwel de 3 NPO zenders in het basis+ pakket) of is het Luxemburgse moederbedrijf krachtig genoeg?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer de stekker er bij CD uit zou gaan weet je zeker dat een eventuele nieuwe provider met verplichte hardware komt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...