Ga naar inhoud


"trouwe klanten" aanbod Canaldigitaal


7Kamp

Aanbevolen berichten

Ga is zoeken naar ervaringen van de mensen welke "online" gebruikers zijn, die gaan dan namelijk je internetprovider worden.

Voor je schotel maakt het verder niets uit maar je internetverbinding wordt wel anders dan dat je nu gewend bent. 

 

Ik heb dan online.nl internet (instap abbo ADSL) en ben daar tevreden over.

 

Maar de rest (televisie en bellen) schijnt een groot drama zijn. Google er maar eens op, het regent klachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Na mijn vertrek bij Canal Digitaal (lid sinds 1991 via diverse aanbieders) bestookt met telefoon en E-mail. Stink er niet meer in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal is nog nooit zo actief geweest om je te bewerken als je hebt opgezegd.

Nieuwe apparatuur nodig, je zegt het maar.

Slechte ontvangst.? CanalDigitaal maakt het in orde voor je.

Kosten te hoog van je abonnement, ook daar wordt een mouw aangepast.

HD op je tweede kaart, geen probleem voor € 4,50 per maand.

Geen aansluitkosten, .... ook dat kan nu.

 

Er is een totale cultuur omslag bij CanalDigitaal of ze gaan door de hoeven.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of ze staan in de etalage.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan alleen maar toekijken. 

Het aantal klanten neemt af door het opheffen van het Set Top Box Pakket en daar komt weinig of niets voor in de plaats. 

Die Set Top Box gebruikers zijn jarenlang getreiterd met een jaarlijkse € 10,- verhoging. Van € 0,-- naar nu € 90,-- en het uitkleden van het pakket.

Die hebben niet veel sympathie meer met CanalDigitaal als er nu gedwongen keuzes gemaakt moeten worden.

Het gaat namelijk niet alleen om de euro's maar het is ook een kwestie van gunnen, en dat ontbreekt vrees ik bij velen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je nu in godsnaam toch aan de kabel dan ?

Dat is helemaal droevig .

Op sat heb je teminste keuze uit zoveel Engelstalige , Vlaamse ,Nederlandse , Duitse en noem maar op. En geef toe waar kan je beterkoop kijken dan op de sat 17,95 is het basis abonnement . Is de kabel dan goedkoper? Nee hoor .

Ik blijf bij de sat en ik hoop dat dit nog lang mag blijven. En dat het slecht gaat bij canaldigitaal geloof ik niet . Moesten die wat profiteren van het cardcharing echt abonnee zijn, dan waren ze waarschijnlijk de grootste . Maar dat is dus het grote probleem met de sat zenders .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Moesten die wat profiteren van het cardcharing echt abonnee zijn, dan waren ze waarschijnlijk de grootste . Maar dat is dus het grote probleem met de sat zenders .

 

Ik denk dat dat nu juist het probleem is, ze hebben hun abonnement zover opgeschroefd dat het wat ze zeggen marktconform is.

Gevolg is dat andere "bedrijven" mee profiteren en met hun kunnen "concurreren" en dus klanten van hun stelen.

Zorg er gewoon voor dat het bijna niet meer zinvol is om met dit soort bedrijven in zee te gaan en je verliest die klanten ook niet meer of in ieder geval veel minder.

 

Mij is altijd geleerd dat 10 x 100 euro verdienen 1000 euro is maar 1000 x 10 euro verdienen is wel 10.000 euro.

Maar ja in deze tijd met beursnoteringen enz. moet een bedrijf zo snel mogelijk zo veel mogelijk winst maken om de aandeelhouders maar tevreden te houden.

 

Probleem met het uitvallen van de 19.2 is wel dat als je op vakantie gaat dan is er in het vakantieland vrijwel geen schotel uitgericht op de astra 3 omdat het merendeel toch gewoon op de astra 1 staat.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...