Ga naar inhoud


Favoriete apps


Aanbevolen berichten


  • Beheerder

Ik gebruik:

 

PVR client:

 

VU+ / enigma2 Client

 

Video addons:

 

Genesis

The mutts nuts

Hardware.info

Tweakers

Youtube

 

Diensten:

 

Autosubs

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik gebruik eerlijk gezegd Kodi niet zoveel meer. Alleen in de slaapkamer op een PI die draait op een SD kaart als lees-device en een USB stick die dient als schrijf-device. Anders raakt je SD namelijk om de haverklap corrupt als je de PI van de spanning haalt. Daar gebruik ik de PI ook om satelliet TV te kijken.

 

Op alle andere apparaten gebruik ik Plex Media Server. Een soort Netflix, maar dan voor je lokale media.

 

Films download ik via torrents met couchpotato en transmission, die ik vervolgens stream met Plex.

 

Ik heb speciaal voor dit doel een Intel I5 Homeserver/NAS gebouwd op basis van FreeNas zodat ik ook 1080p kan streamen én indien nodig kan transcoderen naar TV (chromecast), iPad, iPhone, Android tablet en smartphone.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Downloaden is een beetje 1970 hè :P

 

Ik stream vooral met de volgende add-ons:

IceFilms (http://www.icefilms.info/)

Movie4k

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Precies nog niet veel kodi gebruikers. :-)

 

... of die moeten de weg naar hier nog vinden.  Ik ben sinds kort ook bezig met kodi en hoop hier nog wat meer te leren. 

Tot nu toe beperk ik me tot genesis.

En meteen een vraagje: als je kodi start kan ik niet meer naar de andere toepassingen op mijn laptop of wel ? 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

En meteen een vraagje: als je kodi start kan ik niet meer naar de andere toepassingen op mijn laptop of wel ?

 

Ja hoor, en ook Alt-TAB werkt gewoon. Je kan Kodi ook in een venster laten werken i.p.v. full-screen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als favoriete app mag Yatse dan ook niet onvermeld blijven.

Yatse is een afstandsbediening voor Kodi die draait op Android.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedien hem gewoon met mijn tv afstandsbediening.

Het signaal gaat via hdmi naar de raspberry die erop reageert.

Addons die ik ook regelmatig gebruik zijn uitzending gemist en die van de themazenders

  • Like 1

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kodi remote app heb ik op mijn android foon, werkt snel en perfect

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...