Ga naar inhoud


betaal app op meerdere smartphone ?


edbe

Aanbevolen berichten


Gast Mimisiku

Ja. Android staat 3 simultane aankopen toe. Uiteraard dient op iedere Android device hetzelfde Google account te staan.. Heb hier 3 android devices met dezelfde aankopen. Werkt prima...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook dat hoeft geen probleem te zijn want jij kunt op ėėn toestel meerdere Google accounts aanmelden.

Als jij beide toestellen op het het Google account aanmeld waarmee jij de Apps hebt gekocht kun je die Apps gewoon gebruiken.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat begreep ik.

Jouw (eigen) Gmail account is gekoppeld aan jouw google account en dat blijft ook zo.

Echter kun je daarnaast nog meer Google accounts aanmaken, dus ook die van het andere toestel.

Die koppel je alleen niet aan het Gmail account want anders krijg je ook de mail daarvan binnen en dat zal niet de bedoeling zijn.

Dus nadat jij de tweede Google account heb aangemaakt vink je via Instellingen alles uit wat in de instellingen van het 2e account is aangevinkt.

 

Als jij je nu op jouw toestel op het 2e Google account aanmeld kun jij via de Play Store alle Apps downloaden die op het 2e toestel met dit account zijn gekocht.

Jij kunt het 2e account zonder problemen naast jouw eigen account gebruiken maar je kunt het account na het downloaden ook weer verwijderen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet volledig juist. bepaalde betaalde apps gaan via dit google account gaan checken, of het geldig is.

Ik had buiten een smartphone android ook een android stick, en alles ok.

Toen ik die google account verwijderde, waarmee de app was geplaatst, was de pret bij de 2de keer uit.

Hij wilde de geldigheid controleren via dit account, en aangezien dit er niet meer was, een foutmelding.

Dit account terug gezet, en werkte terug.

Ik denk dat ze dit doen, om een eventueel mogelijk grijs circuit tegen te gaan.

Het ging over slingplayer.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat je het 2e account niet voor alle Apps mag verwijderen maar ik weet uit ervaring dat het perfect functioneert.

Al sinds jaren maakt mijn vrouw met haar Google account op haar S3 gebruik van de via mijn account op de S4 gekochte Apps en nog nooit problemen ondervonden.

 

Ook heb ik eens op basis van een test een account van een goede kennis op mijn S4 geplaatst, ingelogd en toen TomTom Go Mobile geïnstalleerd, hierna het vreemde account weer verwijderd en toen bleef TomTom gewoon functioneren.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, ik heb de 2e gmail account geplaats op mijn smartphone en heb nu enkele betaalde apps op mijn smartphone kunnen zetten.

alleen de buienradar plus krijg ik niet werkend.

heb de gratis versie verwijderd en daarna de betaal versie erop gezet....en wordt overgezet,

maar als ik hem wil gebruiken, kom ik uit op dat ik moet betalen......

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, ik gebruik geen Buienradar maar wel andere betaalde weer apps zoals o.a. WeatherProHD en dat functioneert op beide toestellen prima.

Verwijder eens tijdelijk jouw eigen account zodat alleen het 2e account op jouw toestel aanwezig is.

Start dan jouw toestel opnieuw op en kijk in Play Store bij Mijn Apps - Geïnstalleerd, daar zal dan bij Buienradar geïnstalleerd staan.

Probeer dan om te installeren, daarna weer jouw eigen account toevoegen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, ik gebruik geen Buienradar maar wel andere betaalde weer apps zoals o.a. WeatherProHD en dat functioneert op beide toestellen prima.

Verwijder eens tijdelijk jouw eigen account zodat alleen het 2e account op jouw toestel aanwezig is.

Start dan jouw toestel opnieuw op en kijk in Play Store bij Mijn Apps - Geïnstalleerd, daar zal dan bij Buienradar geïnstalleerd staan.

Probeer dan om te installeren, daarna weer jouw eigen account toevoegen.

hebt het geprobeerd maar werkt ook niet

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...