Ga naar inhoud


Sky UK in Nederland?


Samplex

Aanbevolen berichten


Ja dat kan, maar het mag niet! Als ze haar contract doorleest staat daar o.a. Geographical Validity.. Zelfs het meenemen van de kaart naar Nederland kan een gevangenisstraf van 1 jaar opleveren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn SKY contract staat dit echter nog steeds vermeld! Zo,ang deze regel nog geldt is de straf oplegbaar. De EU kan willen wat ze willen, maar de filmindustrie gaat dat gewoon torpederen. De EU is een stel geldgraaiende en verkwistende elite...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaldigitaal heeft ook zo een regeltje in hun voorwaarden staan, hun verkoop afdeling promoot Canaldigitaal in het buitenland.

Het kan verkeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een regel van Sky is dat wie een UK paspoort bezit in andere landen van de EU, zijn abonnement kan verder zetten indien hij daar om beroepsdoeleinden verblijft.

 

Binnenkort allemaal achterhaald dus die regels die de providers zelf verzinnen, er komt een uniforme wetgeving voor de EU, gezien de praktijken de heren erop nahouden geen overbodige luxe.

 

Tuurlijk neemt het nogal wat tijd in beslag vooraleer dit allemaal in voege treedt, het wordt al enige tijd uitgewerkt en dient ook waterdicht te zijn.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn SKY contract staat dit echter nog steeds vermeld! Zo,ang deze regel nog geldt is de straf oplegbaar. De EU kan willen wat ze willen, maar de filmindustrie gaat dat gewoon torpederen. De EU is een stel geldgraaiende en verkwistende elite...

Deze industrie zal niet meer verder zijn regeltjes kunnen opleggen, einde van dit tijdperk komt in zicht, de arrogantie van deze lui is een doorn in het boog van de EU, en als niet willen meegaan dan zullen ze vrij om te vertrekken.

 

Andere tijden, andere wetten.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als die vertrekken, dan zullen de zenders zendtijd te veel hebben, en zullen ze deze nog meer vullen met o.a. tommy's teleshop, en zullen abonnee's betalen om ganse dagen teleschop verkoop te zien. :(

En dan zal hetgeen, die nu besproken wordt in het nieuwsforum de (illegale) internet streams toenemen, omdat mensen hoe dan ook die Amerikaanse content willen zien.

wie zal hier dan wel bij varen?

maar als die persoon decoder met kaart meeneemt, dan zal BskyB dit niet weten. Misschien wel nuttig, als er problemen zijn, iemand te laten bellen vanuit de uk, om problemen te vermijden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even terug naar de TS te gaan...  je zus zal wel een Engels adres moeten houden waarop het abo loopt... want als ze haar nederlandse adres registreert zal het over en uit zijn. Dus als dat mogelijk is (vriendin oid) dan is er geen enkel probleem, en zal het prima werken!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Compleet achterhaald op heden, je kan in geheel europa een abo afnemen.

 

 

Sky abroad subscription in the Netherlands Order Sky UK TV in Holland

we offer Sky abroad subscription service in the Netherlands and also in all Benelux counrties  - Start enjoying our Sky abroad subscription service in Holland. It is recommended to have a bigger dish size than 90cm. The dish size varies depending on the location.

Our English speaking support team can guide you through all question about getting Sky UK TV in your home. You will also find very useful information in our help section

You do not need a UK address or UK bank account if using our sky subscription service in the Netherlands!

If you want English TV in Holland with the best in television entertainment in English you need a ncluding a All premium movies and live sport events are transmitted in marvellous HD. No upscale techniques used like other TV providers- just clean 1080i picture resolution. Sky UK is the No.1 high definition provider all across Europe with over 70 HD channels - feel free to compare with other broadcasters.
Sky UK TV is even the first full time 24/7 3D broadcaster in Europe. You can watch English TV the newest movies in stunning 3D. Selected sports events are also transmitted in "on the field like" 3D, with up to 3 live Barclay's Premier League games on per week. This is what the world has been waiting for.
The variety of channels is big so that its hard to describe. This is just a quick review: 160 premium entertainment channels, 12 premium commercial free movie channels and 7 exclusive sports channels.  
The selection of is endless. From Asian television broadcasters to *, we have all genres covered.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tripleboy, dit is gewoon een handelaar die zoals velen sky kaarten verder verkoopt...

 

in zijn FAQ's staat overigens dat je nooit sky mag contacten want dan schakelen ze je uit.... er zijn een aantal van deze handelaars, ik ken er een paar in Duitsland, en die werken allemaal precies eender...

Voor mij niets mis mee, maar het is niet helemaal legaal als je hun AGB's wil eerbiedigen.... ze zeggen wel dat het niet illegaal is, maar goed....  ik ben zelf uiteraard ook niet iemand die zich gedwee voegt naar geldende regels, maar als je iets aanprijst moet de afnemer zich daar wel van bewust zijn.

 

 

 

Is this legal?

Sky TV has acquired the broadcasting rights to transmit it's services (movies etc.) via satellite to the UK and Ireland only and is therefore not allowed to have subscribers outside this area. We arrange your subscription using a UK address so that Sky TV is under the impression that you are in the UK and Sky TV is therefore acting in good faith. What we are doing is not illegal under European law and if you subscribe through us it is not illegal either. Sky TV on the other hand cannot be seen to permit or promote such activities. Therefore it is very important that you always deal through us. If Sky TV became aware that you are using your viewing card outside the UK they would deactivate it. Please never contact Sky UK directly, always contact us.

 

Bovendien verdient dit bedrijf een hele boel geld over je rug. Was het legaal hoefde je die subscription fee van 179 euro per jaar niet te betalen bovenop de toch al pittige sky UK prijzen

 

 

Get all Sky Premium Packages combined in our premium offer, which includes over 200 premium channels plus 80+ in HD, if added and 400+ free-to-air Channels the widest variety selection ever seen. Order SKY UK VIEWING CARD SUBSCRIPTION SERVICE for only 179 € per annum. Activate your VIEWING PACKAGE online. The monthly subscription is paid directly to Sky Digital via VISA or MASTER CARD

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alternatief is:

The Slingbox Solution:

Slingbox is a clever solution for anyone looking to access TV from the UK over the Internet anywhere in the world.

The Slingbox connects to a home TV setup – via a TV aerial for UK Freeview, or to a satellite receiver or cable box in the UK. It also connects to Broadband via an Ethernet lead.

The practical upshot is that if you connect one of these to a TV aerial or a satellite box in the UK, then you can connect to Slingbox from any Broadband connection and watch UK TV remotely. Slingbox lets you change channels and control a recorder too.

By default, the Slingbox solution lets you watch TV on a PC or laptop, but you can use a product called a ********  to watch the output of a Slingbox on a TV.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat voor info jullie allemaal wel niet geven.

 

die goeie man vraagt alleen of het gaat.

zal ik de vraag dan maar anders stellen.

 

als ik een tuner uit de UK mee nemen, kan ik dan problemen krijgen met ontvangst.

ik betaal netjes mijn abonnement.

 

kan ik hem gewoon activeren en de hd zenders kijken.

misschien is de box al geactiveerd.

kan ik in de toekomst problemen krijgen.

aangezien ik dacht dat deze box uit moet bellen met een telefoonlijn.

maar misschien heb ik het mis.

 

misschien kunnen jullie hier op antwoord geven, dan al die regeltjes voor te schrijven of het nu wel of niet mag!

 

 

alvast bedankt uit de naam Samplex & ik.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...