Ga naar inhoud


Terratec Cinergy S2


Gast catw

Aanbevolen berichten

Na het telkens op zwart gaan van enkele zenders, begon in week 34 en afgelopen week steeds vaker, ben ik ovegegaan van CCcam naar OSCAM. Het vastlopen, daar leek het wel op, is daarmee verholpen voor de ET900 en de mutand HD1100 alleen blijft er een TV-kaart over met het zelfde probleem.

In mijn computer heb ik een Terratec Cinergy S2 PCI HD CI TV-kaart zitten die nu op dezelfde wijze ook vast loopt, de laatste software voor deze kaart is de DVBviewer welke aangepast is voor terratec versie  8.4.1 en ook van hun site gedownload is.

De gebruikte CI-module in de computer is een astoncrypt welke altijd goed werkte en ook al de nieuwste, witte, CI-module van canaldigitaal er in gehad maar dat was de oplossing ook niet.

Verder gebruik ik de Smartwi kaarten, eerst generatie, in de receivers en in de computer en de update voor de canaldigitaal smartcard komt altijd goed en op tijd binnen.

Dus vraag ik mij nu af wat kan ik doen om de TV-kaart ook weer goed te laten werken zonder vastlopers.

post-51681-0-45463600-1440913919_thumb.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Werkt de Terratec kaart wel wanneer je de smartcard rechtstreeks in het witte CI module van de Terratec stopt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die werkt ook en eigenlijk tegen mijn verwachting in vanwege het gegeven dat de voorgaande ci modules van canaldigitaal het lieten afweten in de computer.
Daar had ik, voor de tv-kaarten, altijd andere ci modules voor zoals de magic, matrix revolutions en de matrix reborn en nu dus de astoncrypt.

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, het witte CI module, daarvan weten we dat die niet werkt met de smartwi.

Het probleem is dus dat voor de zenders die je wilt zien je tegenwoordig het witte CI module nodig hebt.

Of er nog een update komt voor de Aston, en of die daarna nog werkt met de Smartwi.

 

De beveiliging wordt steeds strakker gezet, langzaam worden we allemaal verplicht aan het witte CI module te gaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straks staat alles vast met de "goede" beveiliging en wordt het tv kijken, tussen de reclame's door, helemaal niets meer.

Kabel overwegen is ook al niet te doen;

 
 

Ziggo zet miljoenen tv's op zwart

 

 

post-51681-0-92046300-1440955621.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...