Ga naar inhoud


Dreambox DM800HDse ziggo smartcard herstellen


san

Aanbevolen berichten

Dreambox DM800HDse ziggo smartcard herstellen.

Tijdje 1 van mijn ziggo smartcard's niet gebruikt helaas heb ik geen ziggo kastje meer al een paar keer op geprobeerd om op herstellen te klikken in mijn ziggo schijnbaar lijkt de dreambox met openpli het herstel signaal niet te ontvangen.

Ik weet dat herstellen ook nooit lukte met mijn canaldigitaal smartcard.

Is er nog een ander truukje dan de smartcard even in een ziggo decoder te doen of is dit de enigste oplossing.

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites


met welke cam doe je dat ?

anders eens een andere cam proberen en terug herstarten

kaartje zit toch goed in de ontvanger met de chip naar beneden 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een correcte OSCam instelling werkt dit feilloos. Met 1 kanttekening:

 

1. Kaart alleen 'verlopen' dus de entitlements van de kaart liggen in het verleden. Gewoon via OSCam te herstellen.

2. Kaart administratief uitgeschakeld en weer in werking gesteld. Niet getest met OSCam, maar werkt zeker met een AlphaCrypt module.

 

Als je in de buurt van Haarlem woont mag je gerust even langskomen... Kwestie van maximaal 1 uurtje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

in deze niet  Cccam 2.30 gebruiken

daar deze versie  intern een  opgelegde blokkade heeft ingebakken werkt dat soms niet bij herinstallatie /herstel .... dan even een oudere versie gebruiken zoals de 2.2.1  die geen blokeer zooi bezit of zoals aangegeven  oscam of kijk eens voor een oud  niet hd ziggo decodertje op  het net om de kaart te heractiveren

want ga eens 2 weken op vakantie en je zet boel uit  is het weer pleite

aangepast door breaker
Link naar reactie
Delen op andere sites

en scam 3.6.0 

die doet het hier ook trouwens

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@breaker,

Denk dat je wat door elkaar haalt. De CCcam "blokkade" waar je op duidt zijn de long-ECM's voor Viaccess. Dit is alleen van toepassing voor de M7 providers Canal Digitaal, TV Vlaanderen en TéléSAT. Ziggo is een kabel provider en zendt uit in Irdeto 2 en Nagra (door de fusie met UPC). Voor Ziggo werkt CCcam 2.3.0 vooralsnog prima.

Ik heb hier nog een DM800 met Ziggo kaart en die werkt prima. Vandaag aangezet na weken van stilstand. Binnen 5 minuten gewoon weer beeld via de kaart. Dus dat verhaal van CCcam kan voor wat Ziggo betreft naar het land van de fabelen verwezen worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...