Ga naar inhoud


Viaccess Tv Vlaanderen nu echt wel een feit ...


wolftje
Ga naar oplossing Opgelost door Johan45,

Aanbevolen berichten

Het volgende bericht bereikte mij deze week. Ik weet dat er al een tijdje sprake is van viaccess maar nu komt

dit toch zeeer dichtbij.

Nieuw coderingssysteem: Viaccess
De nieuwe decoders werken op een nieuw coderingssysteem: Viaccess. Deze nieuwe codering werkt met een nieuwe smartcard, die voortaan gekoppeld is aan één unieke decoder.

Het gebruik van losse smartcards en losse decoders zonder CI is hierdoor niet langer mogelijk.

Bestaande klanten met een Nagra configuratie die een nieuwe decoder willen gebruiken, krijgen dus ook een nieuwe geïntegreerde smartcard samen met hun nieuwe ontvanger. De huidige Nagra ontvangers blijven tot het einde van het jaar beschikbaar bij uw groothandelaar of tot zolang de voorraad strekt.

 

Zouden dit de decoders zijn van het ten ziele gegane Mobistar TV  zijn met nieuwere software ?

Namelijk Wit gekleurde "lichtgewicht" satdecoders met netwerk en dual tuner

De harddisk ervan werd versleuteld zonder mogelijkheid om ze zelf te recupereren of te formateren...

 

Wil dit zeggen dat ik mijn dreambox en andere 3th party satboxen tegen het einde van het jaar/volgend jaar zal moeten opbergen voor wat betreft het gebruik van tv vlaanderen  en waarschijnlijk ook Nl digitaal ?

 

Iemand enige feedback aangaande deze nieuwe satreceivers , please share.

aangepast door wolftje
Link naar reactie
Delen op andere sites


En tvv M7,volgend jaar, 2017 of later te lezen en te vinden op: http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/welcome.pl ?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

beiden dus op weg naar het bankroet :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...