Ga naar inhoud


maxdigital xp1000 met oscam ziggo


plamie

Aanbevolen berichten

Je kunt een andere user aanmaken in oscam die een dvb-c tuner erin heeft en die de update rechten geven voor de kaart, al staat ie achter in de schuur geïnstalleerd ;)

  • Like 1

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik had het ook geprobeert met cccam daar doet ie het wel mee op de xp1000 en kreeg gewoon de entitlements te zien dus ik snap nu niet waarom het niet zou kunnen met oscam en zoals robbedoeske al zegt ik wou hem aleen als cardserver gebruiken verder niet

aangepast door plamie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat dus ook niet werken want @plamie gaf aan ''Op dit moment heb.ik aleen de xp1000 en een standaard ziggo ontvanger''. ;)

Ik moet toch mijn lees bril weer eens gaan zoeken :cool:

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik ga het echt niet voor wan gebruiken ik vroeg me gewoon af als het lukt met oscam 

en heb even een dm box geleent van iemand hierbij stukje screenshot van cccam 2.30

maar goed toch bedankt voor de reacties zal zelf wel verder gaan met uitzoeken.

 

 

Welcome to CCcam 2.3.0 server

card reader /dev/sci0
no or unknown card inserted

card reader /dev/sci1
handled 0(0) ecms and 0(0) emms

Irdeto card
Caid 604 ACS 5 NLD
Cardserial 4258 (81624b)
Provider 00 04323f
Chid FFE0 - date 0xb8b valid 0x1e
Chid 0001 - date 0xb40 valid 0x1e
Chid 0008 - date 0xb40 valid 0x1e
Chid 000B - date 0xb8b valid 0x1e
Chid 005D - date 0xb40 valid 0x1e
Chid 0384 - date 0xb8b valid 0x1e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh maar waarom wil het wel als je een smargo aan een oscam server op bv een linux pc hangt??

Omdat er dan vast nog een DVB-C tuner weer verbinding maakt met je OScam server.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik ga het echt niet voor wan gebruiken ik vroeg me gewoon af als het lukt met oscam

en heb even een dm box geleent van iemand hierbij stukje screenshot van cccam 2.30

maar goed dacht dat ik toch duidelijk vraag als het niet met oscam kan maar als er gevist word na wan sharing dan.moet ik je toch teleurstellen want daar doe ik niet aan dan mag van mij dit topic op slot gaergens anders wel verder kijken toch bedankt voor de reacties zal zelf wel verder gaan met uitzoeken.

 

Welcome to CCcam 2.3.0 server

card reader /dev/sci0

no or unknown card inserted

 

card reader /dev/sci1

handled 0(0) ecms and 0(0) emms

 

Irdeto card

Caid 604 ACS 5 NLD

Cardserial 4258 (81624b)

Provider 00 04323f

Chid FFE0 - date 0xb8b valid 0x1e

Chid 0001 - date 0xb40 valid 0x1e

Chid 0008 - date 0xb40 valid 0x1e

Chid 000B - date 0xb8b valid 0x1e

Chid 005D - date 0xb40 valid 0x1e

Chid 0384 - date 0xb8b valid 0x1e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook even geprobeerd in mijn XP1000. Ook hier wordt de melding 'unknown card system' gegeven. Dit met dezelfde OScam als in mijn DM8000. Ook lichte aanpassing van de klokwaardes geeft geen oplossing. M.a.w. Een Ziggo Irdeto kaart werkt niet in een XP1000 interne kaartlezers. Wel via een Smargo USB kaartlezer.. Het is dan zelfs mogelijk om via de reader in de XP1000 via een DVB-C tuner te decoderen...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...