Ga naar inhoud


Windows 10 krijgt eerste grote update


winwiz

Aanbevolen berichten

Er zijn 2 medicreationtools, de eerste installed enkel de eerste build en upgraded niet de 2e doet het echter wel, als je de oude gebruikt werkt het dus niet je moet de nieuwe downloaden. Ik heb de zelfde fout ondervonden helaas en daardoor ben ik kostbare tijd verloren.

 

 

Hier de mediacreationtool die voor mij de update volbracht.

 

MediaCreationTool.zip

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn 2 medicreationtools, de eerste installed enkel de eerste build en upgraded niet de 2e doet het echter wel, als je de oude gebruikt werkt het dus niet je moet de nieuwe downloaden. Ik heb de zelfde fout ondervonden helaas en daardoor ben ik kostbare tijd verloren.

 

 

Hier de mediacreationtool die voor mij de update volbracht.

 

attachicon.gifMediaCreationTool.zip

top tool

 

heeft het hier ook prima gedaan

heb nu versie 1511

bulid 10586.11

is dit de nieuwe update ?

 

gr

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

586 is de laatste inderdaad

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt als een bus, bedankt eveneens!

Ook ik blijk over de laatste versie te beschikken en tot nu toe geen enkel essentieel probleem ondervonden.

Zelfs shares (Fritzbox, Dreambox, Diskstation) zijn zonder finetuning of anderszins te benaderen. (onder hun hostnaam)

 

Vreemd toch weer dat iedere computer blijkbaar anders kan reageren op dezelfde software!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt omdat de computers verschillen.

 

Ik kan met de laatste build ook alle netwerk appraten bereiken, echter kunnen met deze build niet alle apparaten meer de share van Windows 10 zien, Linux kan enkel maar de folders zien en de inhoud niet, terwijl alle Windows computers wel keurig daarbij kunnen. Met de vorige build werkte alles nog naar behoren en kon Linux gewoon wel gewoon de share content zien en gebruiken. De fout ligt dus bij de nieuwe build en als je er op Googled ben ik beslist niet de enige met dit probleem.

 

Voor de rest werkt de laatste build hier prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar gaat de update niet door.

Iedereen die hem wel heeft uitgevoerd kan alles weer herstellen of wachten op de herstel update :grin:

 

http://www.nu.nl/internet/4171531/microsoft-trok-windows-10-update-terug-privacyprobleem.html

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen echt technisch probleem. Bij sommigen werden privacy instellingen aangepast,.

 

 

Je kunt hier zien hoe je handmatig een en ander weer goed kan zetten. Het stelt niet heel veel voor.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar zat er een kleine bug in de laatste update die is even van het net gehaald en er staat nu een verbeterde versie op

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar gaat de update niet door.

Iedereen die hem wel heeft uitgevoerd kan alles weer herstellen of wachten op de herstel update :grin:

 

http://www.nu.nl/internet/4171531/microsoft-trok-windows-10-update-terug-privacyprobleem.html

lekker is dat heb ik hem eindelijk binnen krijgen we dit weer :(  :mellow:

en is het wachten op de nieuwe update ??

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...