Ga naar inhoud


Windows 10 krijgt eerste grote update


winwiz

Aanbevolen berichten

Mijn laptop hoeft niet zo snel te booten en ik heb liever een enorme HDD erin dan een kleine SSD die ook nog eens 3x of 4x zo duur is voor 140, heb ik makkelijk een 6TB HDD erin hangen. Mijn laptop staat 24/7 aan, en als die eenmaal draait is het voor mij snel zat en dat zeker met Windows 10 erop.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites


Het gaat niet alleen om booten. Dat doe je maar 1 x ofzo per dag, dat boeit ook niet, maar het is tegenwoordig een goede gewoonte om je standaard programma's op een SSD te hebben en alle data op een "gewone" schijf. Elke normale PC heeft plaats voor meerdere harde schijven. Veel laptops ook. Maar goed jouw keuze hoewel ik die persoonlijk heel vreemd vindt

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er zo vreemd aan de 1 kiest voor een grote dure auto de ander voor een goedkope kleine, het is wat de wensen van de gebruiker zijn en wie ben ik of jij om daar over te oordelen ieder zijn heug en meug. Ik heb liever veel opslag dan meer snelheid klaar, ik heb ook maar 6MB internet verbinding en sneller zit er voorlopig ook niet in dus daar hoef ik het ook niet voor te doen, en de extra snelheids winst van Windows 10 is voldoende om het voor mij snel genoeg te houden ik hoef immers vrijwel niet te wachten als ik iets opstart.

 

[edit]

En sorry we dwalen inderdaad af.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

direct van de MS site versie 1511 build 10586.11 upgrade van W7 Home Premium naar W10 home premium

laptop is een 8 jaar oude Acer Aspire 7720Z met dual core processor op 1.60 GHz met maar 2 GB RAM waarvan nog eens 358MB gebruikt wordt voor het grafisch gebeuren....en het draait beter dan de Vista die er oorspronkelijk op zat.....

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon de mediacreationtool gebruiken, hij zal bij de meesten wel gedownload zijn maar faalt te updaten net zoals hier en dan zorgt de mediacreationtool er voor dat de boel toch geinstalleerd wordt(helaas wel weer opnieuw binnenhalen?)

 

Dat schijnt inmiddels al niet meer te werken.

Er moet iets serieus mis zijn met die november update want anders doet Microsoft niet zijn best de update niet meer aan te bieden en past zelfs zijn mediacreationtool aan zodat je niet via een sluipweg de update binnenhaalt en installeert.

 

http://www.windowscentral.com/windows-10-media-creation-tool-no-longer-has-build-10586-november-update

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

toch alle desk en laptops hier succesvol kunnen updaten en alleen de mini laptop met de iso geupdate omdat daar niet zo gek veel diskruimte beschikbaar is. Wel weer vaag dat deze nu dan niet meer wordt aangeboden via windows update...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...