Ga naar inhoud


Draadloze hdmi set, hdcp compatibel?


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik kreeg de opdracht, info te zoeken over het draadloos doorsturen van hd beeld dmv bvb een hdmi zender/ontvanger.

Deze zou absoluut compatibel moeten zijn met hdcp, maar buiten diverse specs, staat dit er helaas niet bij.

Wie heeft daarmee ervaring, reviews zijn er niet echt, en uit ondervinding niet altijd even betroubaar.

Daarom mis ik enorm de maandelijkse review van sat4all, maar heb begrip ervoor.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de eerste de beste zoekopdracht zie ik bij een bekende leverancier staan "HDCP ondersteuning".

 

Ik stuur je PM anders krijg ik van de moderators dit jaar geen kerstcadeau :D

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekeken, maar ik denk dat die mens dit bedrag er niet zal voor over hebben, toch bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bij hardware info is meen ik 2x zoiets besproken. Verwacht niet dat je voor een tientje klaar bent.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

IK heb zo een set liggen, voor een projector in een vergaderzaal.

Ik kom er dit jaar niet meer aan toe die in gebruik te nemen, maar begin volgend jaar kan ik jullie daar een antwoord op geven.

 

In principe zou er geen verlies mogen optreden, een HDMI kabel is min of meer gelijk aan een netwerkkabel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het vreemd vinden dat CAT5 kabel van dezelfde kwaliteit zou zijn als een vergulde HDMI kabel.

Dan zou je zomaar 50 m kunnen overbruggen met een simpel CAT5 kabeltje zonder verlies.

Heb ook even gegoogled en daar zijn zelfs HDMI adapters over CAT5 voor 4K TV.

Het zou wel handig zijn voor mijn projector waar ik dan een kort HDMI kabeltje gebruik en van in het plafond een dunne CAT5 naar de PC 20m verder.

Multytenne Twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...