Ga naar inhoud


oscaminfo


pat57

Aanbevolen berichten


  • Moderator

De box is primair om te genieten ven het programma.

Entitlements mis ik niet, wanneer je kaart  decodeert blijft Oscam gewoon werken en heb je die entitlements toch niet nodig?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv

Dat is een ieders recht natuurlijk... We zien ook op dit board regelmatig vragen over update issues, geen beeld etc. Etc

Recentelijk noem ik de bijdragen van Egbertjan en titaan.. Het is een basis voorziening van de (soft)cam. De gebruiker informeren over de status van de kaart. Is zelfs zo in de gecertificeerde bakken..

 

Niet iedereen heeft een PC of dergelijke bij de hand om via de WebIf te kijken. Persoonlijk vind ikhet ook erg nuttig om gewoon op je box te kunnen kijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedereen heeft een PC of dergelijke bij de hand om via de WebIf te kijken. Persoonlijk vind ikhet ook erg nuttig om gewoon op je box te kunnen kijken..

 

Maar de meesten hebben wel een tablet of phablet of smartphone bij de hand, en wifi in hun eigen huis...

Dus, als de pc wat ver weg staat, is er wel een alternatief ;-)

 

Maar als het af en toe op de box kan; is dit nog steeds het prettigste. Ga ik niet verder tegenspreken...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...