Ga naar inhoud


OSCAM Lokaal global_emm.log


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een dreambox 800 met de laatste pli 4.0 erop ( die stond hier onder het kopje dreambox ) 

 

Ik merk dat deze image minder geheugen heeft dan de pli image die ik eerder had.

 

Nu heb ik een probleempje dat mijn oscam Internal_card_global_emm.log een log file aanmaakt, die steeds groter en groter wordt, het resultaat geheugen vol loopt op mijn box.

 

Met de oude pli heb ik hier niet zoveel last van gehad, maar hoe kan is er voor zorgen dat die geen log file weg schrijft?

 

OSCam r11196 is de geen de op mijn box staat, binnen gekregen via downloads

 

 

 

 

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Mimisiku,

 

Bedankt voor het antwoord, alleen ik kan niet vinden waar je dit moet instellen.

Voor mij is het ook niet belangrijk, maar waar je die kan disabelen vind ik helaas niet :-(

 

alvast bedankt,

Michel

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

disablelog = 1
 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

disablelog = 1

 

Hallo,

 

Bedankt, ik heb het in de config file zelf maar erin gezet disablelog                    = 1 

 

Het vreemde vind ik wel, dat je het niet ziet in de web omgeving, maar het werkt in iedergeval wel.

 

Thanks.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Bedankt, ik heb het in de config file zelf maar erin gezet disablelog                    = 1 

 

Het vreemde vind ik wel, dat je het niet ziet in de web omgeving, maar het werkt in iedergeval wel.

 

Thanks.

 

 

Er staat een hele sectie Logging onder Config > Global ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...