Ga naar inhoud


Zenderlijsten gevraagd


Alex1970

Aanbevolen berichten

Voor sommige ontvangers (o.a. Enigma1) is het bestand cables.xml nodig om de zenders in te scannen.

Kabelscan werkt niet.

 

Dit staat of valt met de juistheid van dat bestand, ontbreekt er een frequentie of is een parameter onjuist zullen er bepaalde zenders niet ingescand worden.

 

Daarom ontvang ik graag volledige settingslijsten van diverse providers.

Juist als deze via kabelscan ingescand zijn, zodat het (waarschijnlijk) compleet zal zijn.

Bij Enigma2 is het bestand lamedb uit /etc/enigma2 voldoende.

Geef even aan van welke provider de scan is (Ziggo, Ziggo (vm. UPC), DELTA, Caiway, Kabel Noord, KabelTex, SKV (Veendam), SKP (Pijnacker), Vereniging Campus Kabel (VCK), Glashard Media enz.), in welke plaats je de scan hebt gedaan (i.v.m. regioafhankelijkheid) en welk netwerk-ID je gebruikt hebt.

Ook van België (Telenet, Numericable, VOO enz.) meer dan welkom!

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alleen de juiste xml wordt gebruikt bij het scannen.

Door van veel lijsten de gegevens in een bestand te plaatsen is het in theorie mogelijk een universele lijst voor Nederlandse providers te maken.

 

Of de praktijk net zo gewillig is als de theorie moet nog blijken. Maar naar mijn idee is Alex hiermee bezig.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen de juiste xml wordt gebruikt bij het scannen.

Door van veel lijsten de gegevens in een bestand te plaatsen is het in theorie mogelijk een universele lijst voor Nederlandse providers te maken.

 

Of de praktijk net zo gewillig is als de theorie moet nog blijken. Maar naar mijn idee is Alex hiermee bezig.

 

Precies, aangezien mijn bericht waar ik de cables.xml plaats toch aardig veel gelezen is (96793 bezoeken atm) heeft het zijn nut neem ik aan.

Zou mooi zijn als die draad vastgepint zou zijn en dat ik in bericht #1 het bestand steeds kan updaten?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...