Ga naar inhoud


Hoe kom ik van deze sms-dienst af?


1pm
Ga naar oplossing Opgelost door theparasol,

Aanbevolen berichten

Als je zeker weet dat je je nooit hebt aangemeld, dan kan je het volledige bedrag terug claimen door een klacht bij de bemiddeling toezichthouder op.Ik heb het zelf ooit meegemaakt, ik kreeg netjes mijn geld retour, al weet ik niet meer hoe ik dat precies gedaan heb.

 

De toestemming moet van het betreffende apparaat komen die over actieve simkaart beschikt, via mail sturen ze de eerste sms of link die je moet bevestigen op de betreffende simkaart telefoonnummer, maar geen bevestiging, betekend ook niet mogen afschrijven, ook al gebeurd dat wel.

 

Als ze zonder duidelijke toestemming geld innen, dan kunnen ze bij een klacht een forse boete oplopen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


post-36388-0-72270200-1455644462_thumb.jpg

 

OK, zeer bedankt voor de tip!

 

Onlangs ook al het postfilter ingevuld, als het goed is, ben ik nu van al die geadresseerde reclame-brieven af.

 

En natuurlijk ook het "bel me niet register"   Jaren geleden al ingevuld.

 

Bestaat er ook al, een "bel niet aan de voordeur" filter?

 

Groeten Dunhans.

 

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...