Ga naar inhoud


tvv infokanaal + Eurosport 2


odul

Aanbevolen berichten

Heb kanalenlijst van hd en sd kanalen van 19.2 en 23.5 graden ingescand. Ondanks dit heb ik op deze 2 zenders de melding slecht of geen signaal. Ik zie ook dat kwaliteit en niveau percentage schommelen en dus niet stabiel hoog blijven. Hebben nog tvv-kijkers dit ? 

Dank voor antwoord.

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is de transponder 12722H op de Astra1, deze is gekend om het iets zwakkere signaal, de schotel moet heel goed uitgericht staan. De schommelingen kunnen te wijten zijn aan een niet 100% goed afgestelde schotel. Bij mij staat hij goed afgesteld en deze transponder komt ook een 2% minder strek binnen. Nog een vraagje, met welke schotel werk je en welke LNB's staan erop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste , dank voor je antwoord. Heb een schotel met 4 lnb's. Krijg wel de info van wat er te zien is op dat ogenblik . Alles werkt voor de rest prima behalve het info en eurosport 2.Ik denk niet te gaan sleutelen om dat die 2 zenders het niet doen.

Groeten.

Geel , Stad in de Kempen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn inderdaad maar 2 zenders, maar daar komen nog de twee radio kanalen van de VRT en waarschijnlijk ook de 2 erotiek kanalen Brazzers tv en Hustler tv bij (zitten op dezelfde transponder en in Basis pakket) . Per slot betaal je toch ook voor deze kanalen. Kijk ook eens op de andere transponders van de Astra1 hoe de ontvangst daar is. Zou best kunnen dat die ene LNB niet helemaal correct staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...