Ga naar inhoud


redline TS 4000 HD plus


Nabillo

Aanbevolen berichten

hallo members,

 

had een vraagje? Kan iemand mij helpen om een C-line op een REDLINE receiver te krijgen?

heb een paar keer geprobeerd maar tevergeefs.

 

had gedacht om er een image OPENPLI op te zetten maar weet niet goed of diet zal werken.

 

iemand tips?

 

thx.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo members,

 

had een vraagje? Kan iemand mij helpen om een C-line op een REDLINE receiver te krijgen?

heb een paar keer geprobeerd maar tevergeefs.

 

had gedacht om er een image OPENPLI op te zetten maar weet niet goed of diet zal werken.

 

iemand tips?

 

thx.

OpenPli ondersteund jouw ontvanger niet dus dit hoef je al niet eens te proberen.

 

Ik denk dat je afhankelijk bent van alternatieve software ik hoop voor je dat deze al is geinstalleerd voor jouw ontvanger en dan zal waarschijnlijk er een extra menu of verborgen menu worden geïnstalleerd waar je uiteindelijk je softcam instellingen kunt gaan ingeven.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Komt die C-line van een van je andere ontvangers of uit het internet?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...