Ga naar inhoud


Nieuwe Ziggo Horizon box (FR) werkt niet met Slingbox (IR)


RPieter

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds jaren de Slingbox SB300. Deze werkt niet samen met de nieuwe Ziggo Horizon Samsung SMT-E6400/XEN box die ik onlangs van Ziggo ontving.


Probleem is dat Slingbox werkt met IR en nieuwe Ziggo met uitsluitend RF bediening. Telefonisch deelt Ziggo mede dat hun box uitsluitend werkt met RF.


Kan iemand mij laten weten welke Slingbox of eventueel een equivalent daarvan wel werkt met de RF van Ziggo ?


 


Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Ziggo Horizon box RF??? Mijn buren hebben zo'n doos en daar zit toch echt een IR LED in de AB hoor... Geen piezo te vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo Horizon box RF??? Mijn buren hebben zo'n doos en daar zit toch echt een IR LED in de AB hoor... Geen piezo te vinden...

 

Ja die box werkt op RF en geen IR LED.

Dekt de voorzijde van de afstandsbediening maar eens af met je hand dan werkt de AB nog steeds op de box.

Als je de box voor de eerste keer aanzet zoekt en activeert hij zelf de afstandsbediening. (Paring)

 

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vraag is juli 2014 ook op het slingbox forum gesteld en het antwoord was:

 

 If your set-top box will only allow RF signals to change channels then the only Slingboxes you could use with that set-top box would be:

 

  • Slingbox PRO-HD
  • Slingbox PRO
  • Slingbox TUNER

               or

  • Slingbox Classic

 

Be advised, you would have to connect the Slingbox to the set-top box via Coaxial cable which, is Standard Definition.

 

 

Hope this helped!

 

Stanley

Sling Media Forum Moderation Team"

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...