Ga naar inhoud


Uitleg gevraagd over waarden fritz!box en adsl signaal (België) telefoonprobleem


Aanbevolen berichten

belletj, ik nodig je uit met een drankje en een hapje, hoe je zal bellen tv zien en downloaden met 4 Mbps.

Dit zie ik op de proximus site:

 

post-40019-0-36565200-1468273467.jpg

 

Als ik dan kijk naar een andere isp, dan geven ze wel 12 Mbps aan:
 

post-40019-0-45577200-1468273853.jpg

 

met meteen met dit in acht zijnde:

 

post-40019-0-02112600-1468273888.jpg

 

T'is nu nacht, even een fotootje nemen, van in het kasje in de algemene delen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu het nacht was, even het kastje open, en er komt een kabel van die blauwe kast, zie eerdere berichten naar het kastje die je op onderstaande foto's ziet, hoe het is aangesloten.

Waarom 2? In het kastje waar je de foto's van ziet, was de hoofdkabel stuk, en hebben ze er een nieuwe gelegd, daardoor deze grote blauwe kast. van die blauwe kast naar dit klein kastje, loopt er een gewone telefoonkabel.

post-40019-0-53677600-1468275188.jpg

post-40019-0-40056800-1468275197.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag begint nu toch wel te komen: heb je buren, en zo ja, hebben die vergelijkbare problemen?

Deel je met je buren soms een buitenlijn?

Heb je dan last van je buren omdat 's avonds iedereen tegelijk gaat internetten? Je zou hiertoe een langdurige pingtest kunnen doen. Je kunt bijv. een etmaal lang regelmatig een ping laten uitzenden, en je kunt dan kijken of er grote verschillen optreden tussen bijv. ochtend en avond. Ook kun je dan zien of je 100% antwoord krijgt of dat er veel fouten optreden. Treden er veel fouten op, dan kost dat snelheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de upload blijft blijkbaar sterk achter... nog steeds maar 0,625 zie ik op die 'voorspelling' waarbij je wel 12 doen kan halen.... 

Ik blijf erbij dat iets downloaden en telefoneren (voip) niet echt goed zal lukken. Je hebt immers ook nog upload bij het downloaden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

wat Sverige schrijft klopt. De acknowledge packages voor de gedownloade dingen moeten ook over die 0,5 kb/s upload. En als je daar dan ook nog voip over wil doen heb je domweg te weinig bandbreedte op je upload om dat zonder problemen te doen.

 

Toen ik nog adsl had had ik een 10240 kbit/s down/ en 968 kb/s up, en ook dat was soms behelpen. Die upload die jij hebt is wel heel erg magertjes...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moest mijn ISP, mijn aanvraag netjes geweigerd hebben. Nu zit ik ermee, en als ik hen niet kan overtuigen dat zei het contract verbreken, dan kan ik mijn hardware die ik als korting kreeg volledig betalen, als ik zelf het contract verbreek.

Wordt vervolgd. Misschien kan deze uitleg hier hen het een en ander overtuigen.

Misschien hen in gebreke stellen omdat hun diensten onvoldoende werken?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...