Ga naar inhoud


Ziggo kaarten sturen geen ecm.


Sambir

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb 2 kaarten aan mijn account toegevoegd en deze in mijn Mutant HD2400 gestopt om intern te sharen.

 

De HD2400 zelf is niet verbonden met het ziggo netwerk maar de client wel.

 

De client heeft cccam 2.3.0 met disable emm : no en extra emm level : yes

 

ook zit er een yes achter de c lijn.

 

De mutant heeft ook cccam 2.3.0 met rsa key en box key incl try all chids in de cfg. De kaarten zijn herkend en zichtbaar onder entitlements. de client is toegevoegd als F: client client 2 1 1 { 0:0:1 }

 

EMM's komen keurig over naar de kaarten (wel heel veel trouwens) maar er gaan geen ECM's terug naar de client.

 

Nu vraag ik me af of de kaarten wel geactiveerd zijn? of is er iets mis met de configuratie? Hoezo gaat er geen ecm terug. Ik heb de kaarten 4 dagen terug toegevoegd via mijn ziggo.

aangepast door Sambir
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou eerst eens proberen om te kijken hoe ver je komt als je de kaart gewoon in de cliënt doet die is aangesloten op de kabel.

 

Dan kun je ook meteen kijken of de kaarten actief zijn c.q. werken.

 

Als dat gewoon goed werkt kun je proberen om een verbinding tussen de boxen op te gaan zetten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...