Ga naar inhoud


denson (type vergeten) geeft enkel on op display


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik vraag me af, of iemand iets weet over denson ontvangers?

Er was eentje in gebruik, en een tijd geleden, was het tunerblik stuk, maar onder garantie vervangen.

Enige tijd later, kwam er geen beeld meer uit de hdmi, maar wel nog via scart.

Helaas, kwam er even later, daar ook geen beeld meer uit, en komt er nu enkel "on" op het display.

noch de knoppen op het toestel, noch de ab, er komt geen reactie.

Die is gebruikt op een mobilhome, op 12v, met de bijgeleverde 12V sigaretten aansteker.Weet iemand, wat ik zou kunnen doen, om die mens te helpen, vanop afstand? hij is nu 1600 km van mijn deur.

de spanning is rond de 14V.

alvast bedankt voor de hulp.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zal vanavond vragen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een denson ds 1010 road. Wat is die CP40?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil niet flauw doen hoor maar hoe wil jij op 1600km afstand die mensen helpen met een kapotte ontvanger die dood is, het is gewoon einde verhaal met de Denson (DS1010?) gezien de klachten die ze al hebben gehad. :crazy:

Misschien door het bestand te mailen en met een usb te flaschen, , of misschien door een toetsencombinatie, een soort harde reset.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag een beetje duidelijkheid over die CP40 aub. Maar ja, nog in garantie, dus eigenlijk voor de fabrikant om deze te vervangen.

Ik zal het doorgeven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...