Ga naar inhoud


Geen beeld na installatie laatste VTi


dannyboy

Aanbevolen berichten

Hallo allen,


 


Zojuist Vti 6.0.1 geinstalleerd, settingslijst terug gezet en het systeem weer opgezet zoals voorheen voor de visiosat big bisat (disecq instellingen geavanceerd)......geen beeld! Nergens!


Hoe kan dit? Heb de instellingen vd tuner zoals voorheen, 28E lnb1, 23E lnb2 etc.. maar krijg werkelijk waar nergens beeld. Zie ik iets over t hoofd?? Zo ja, wat dan??


Alvast bedankt voor het meedenken.


En nee, de schotel is niet van zn plek. 


Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites


Softcam installed,ik neem aan dat je dat gedaan hebt maar toch dacht ik laat ik er maar even melding van maken

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft alles wel goed gefunctioneerd voordat jij VTI geïnstalleerd hebt en zo ja, welke Image heb jij hiervoor gebruikt of is dit jouw eerste installatie op een VU DUO?

 

Kun je wel de FTA zenders van b.v. ASTRA1 ontvangen?

Welke softcam draai jij?

 

Maak anders even een screenshot van jouw Tuner instellingen en plaats die hier.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben de boel aan t scannen (7 sats) en hij gaat als een tierelier! Snap niet waarom dit dan gebeurt als je je oude zenderlijst terugplaatst in de image....

Heb VTi gebruikt hiervoor. Softcam ook installed, maar dat staat los dit probleem.

Afijn, het probleem lijkt opgelost, maar waarom is dat probleem uberhaupt ontstaan eigenlijk??

Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...