Ga naar inhoud


Geen info bestand in /tmp gevonden ! CCcam wel gestart ?


xbmc

Aanbevolen berichten

Hallo

 

ik heb een week geleden een nieuwe vu solo 2 gekocht .  en  alles werkt perfect alleen ding niet .

 

krijg vaak de melding : Geen info bestand in /tmp gevonden ! CCcam wel gestart ?

 

ik heb cccam 2.0.3 erin zitten.

 

wat moet ik doen om deze melding weg te krijgen?

 

 

alvast bedankt

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Waarschijnlijk heb je geen CCcam.prio gebruikt en loopt CCcam 2.3.0 om de haverklap vast.... Beste optie is om gewoon OScam te gaan gebruiken. Werkt zowel in OpenPli als Vti 9.0.3 (via Oscam Butler) direct vanuit de feeed.. Leer nu eens een keer dat voor sat ontvangst CCcam een gepasseerd station is! Ook als je een stout c-lijntje hebt kan dat prima ook met OScam (zelfs nog eenvoudiger dan met CCcam).. Dat even terzijde....

Link naar reactie
Delen op andere sites

 welke software heb je er op staan 

en deze cccam ken ik niet

dit zeg je zelf

ik heb cccam 2.0.3 erin zitten. ;) 

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een aantal cams geprobeert op een Formuler F3 en een Dreambox 500HD .. CCCam 2.3.0 loopt of vast of klapt eruit met een segmentation fault, waar eerdere versies van CCCAM (2.0.9 en 2.2.1) gewoon blijven draaien en doen wat ze moeten doen ...

 

Oscam is nog simpeler, die doet gewoon wat hij moet doen zonder te morrelen :)

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo: "klare hemel" ?

Tripleboy schreef op 10 Aug 2016 - 11:23:snapback.png

CCcam is historie, op naar Oscam voor een klare hemel.

cccam 2.3.0 loopt hier al jaren zonder problemen rara

aangepast door smetje limb.BE
  • Like 1

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere versies hier ook, alleen de 2.3.0 versie niet, maak er zelf niet zo'n probleem ervan :)

 

Ben toch over naar Oscam ;)

 en probeer deze eens 

cccam 2.3.0r1

enigma2-plugin-softcams-cccam-2.3.0_2.3.0-r1_mipsel.ipk

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Smetje.limb.be

 

Daar hebben we al eerder over gecommuniceerd. Jouw CCcam 2.3.0 komt hoogstwaarschijnlijk van een andere bron dan de originele... De CCcam 2.3.0 vanuit de feeds lopen allemaal stuk op de nieuwe Viaccess ORCA... Zou de jouwe maar heel goed bewaren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Backdoor is in de officiele CCcam 2.3.0 nooit bewezen! Er zijn 'gepatchte' binaries bekend die naar Duitse servers en een Arabische server logden (waarschijnlijk om je kaart te delen).... In mijn CCcam tijd regelmatig NETSTAT -A uitgevoerd en nooit iets raars tegengekomen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie vergeten de Backdoor in CCCcam, te mijden dus.

 

Heb daar wel eens wat over gelezen, echter .. Alle berichten zijn niet afdoende bewezen dat het ook daadwerkelijk zo is. Dat wil zeggen, ieder verhaal dat ergens opduikt over die vermeende 'back door' in CCCam 2.3.0 wordt gelijk weer tegengesproken met vaak een sluitend bewijs dat het NIET zo is :)

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...