Ga naar inhoud


ontvangst vu+solo2


nielka

Aanbevolen berichten

je kan zien welke softcam actief is, in (ff uit het hoofd, vrouw is tv aan het kijken :D )

menu-instellingen-softcam-kies softcam (daar moet staan oscam)

 

ik denk dat mischien eens best de oscam verwijderd en opnieuw installeerd.

 

hoe doe je dat; menu-applicaties-druk rood

je krijgt nu een lijst met alles wat je hebt geïnstalleerd, verwijder oscam

 

box in afsluit menu herstarten.

 

terug installeren; menu-applicaties-druk groen-zoeken onder softcams

 

zoals voorheen gezegd; oscam activeren in; menu-instellingen-softcam-kies softcam

 

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tonski (en Mimisiku),

 

Ik neem reacties van de leden zeer serieus en bestudeer ze om er wat van te leren en stelde daarom ook vervolgvragen aan o.a. jou en Mimisiku (zie #8, #10 en #13  met aanvullende info en schema’s etc).

Helaas heb ik zowel van jou als ook van Mimisiku hierop geen enkele reactie meer ontvangen, hetgeen ik erg vervelend maar ook onfatsoenlijk vind. Ik meende dat jij zo hecht aan etiquette.

Als je A zegt moet je ook B willen zeggen maar zijn minst reageren op vragen, eventueel door aan te geven dat je het ook niet verder weet. Volledig zwijgen is m.i. geen optie.

 

Ik heb mijn probleem inmiddels via een andere weg weten op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nielka,

 

Als er binnen afzienbare tijd geen antwoord/response komt van de TS haak ik af. Je kunt in mijn profiel zien dat ik heel vaak antwoord (kun je ook zien aan de reputation. Ook ik verwacht een antwoord en als dat erg lang duurt ga ik ervan uit dat het probleem ofwel is opgelost of klaarblijkelijk niet ernstig genoeg was..

 

Ook verwacht ik enige zelfstudie. OSCam heeft een prachtige Wiki waar echt alles staat uitgelegd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

als er een misverstand is ontstaan doordat iemand anders het stokje weer overneemt en de thread leidt moet je daarom niet afwachten...

 

het verzoek om de verschillen uit te leggen hetgeen je heel netjes in een excelletje liet zien , was mijn inziens alweer achterhaald door het verzoek aan dirocca zijn config eens te sturen omdat je met mijn geen succes had

soms verwachten we iets van elkaar zonder het uit te spreken,

 

excuus

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tonski,


 


Ook op Dirocco heb ik gereageerd maar van hem/haar zoals je hebt kunnen lezen niet gekregen waarom ik vroeg, alleen goedbedoelde suggestie om oscam opnieuw te activeren.


Ik denk dat wanneer je je in een thread mengt, je ook de moeite moet nemen deze verder te volgen of je eventueel af te melden uit thread.


 


Misverstand is okay en heb ik geen probleem mee, maar ik krijg de idee dat er niet of slecht wordt gelezen aangezien meerdere reacties niet aan sluiten op  hetgeen gevraagd is (zie o.a. reactie van Mimisiku van vandaag).


 


Dit alles komt m.i. de kwaliteit van het forum niet ten goede en dat is jammer.


Bij deze wel uitgesproken van wat ik van het forum verwachtte maar blijkbaar was dit overvraagd.


 


Ik heb de oplossing voor mijn probleem inmiddels buiten het forum gezocht en gevonden.


 


 


Wat mij betreft sluiten we hiermee dit item af.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zou je de oplossing dan met ons willen delen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wolverine:

·         ja ik kan gelijktijdig BVN (19.2) en Ned1 (23.5) opnemen/bekijken dus het lijkt me dat beide tuners werken

terwijl er geen emm en of ecm is 0% in je eigen bericht #8

 

+ je extra readers die er zo uit zien en voor group = 1 servers zijn

[reader]

label                         = Hoofdbox

enable                               = 0

protocol                      = cs378x

device                        = ip_adress_hoofdbox,12005

user                          = tweede_box

password                      = tweede_box

group                         = 1

 

 

[reader]

label                         = CCcam-server

enable                        = 0

protocol                      = cccam

device                        = ip_adress_server,12001

user                          = user

password                      = password

dan denk ik dat de combinatie van bericht #8

> geen kaart detectie maar wel beeld

een is die men liever niet becommentarieert.

 

en als ik fout lig met een vermoeden dan heb je zelf de bovenstaande informatie verkeerd over gebracht aan ons

 

CCcam is overigens strikt gescheiden te houden van de cs378x qua group m.a.w. elke server heeft zijn eigen group

aangepast door Tonskidutch

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...