Ga naar inhoud


Werking Update Windows 7


lspecial

Aanbevolen berichten

Beste;

 

Vanaf de moment dat Windows 10 update gratis aangeboden werd is het beginnen mis gaan met de updates van windows 7 .

Ik ben niet ingegaan op de gratis update omdat volgens de support site van Acer mijn computer daar niet meer voor geschikt was (Aspire 8735ZG).

Heeft er iemand een idee hoe ik dit probleem zou kunnen verhelpen,fixit en probleemoplosser van windows leveren geen resultaat.

 

M.v.g.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoek eens op een offline update tool voor windows 7 en 10.  Bijvoorbeeld http://download.wsusoffline.net/. Haal je alle updates naar binnen en dan installeren. Kan zijn dat niet alles gelijk gepakt wordt maar heeft bij mij wel geholpen.

  • Like 1

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar net hoe het staat ingesteld, ga naar het configuratiescherm en dan windows update

er kunnen ook probleem veroorzakende updates in zitten die zou je kunnen verwijderen

aangepast door satencom

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zet je niet windows 10 erop. Dat Acer dit niet ondersteunt wil niet zeggen dat het niet werkt. Heb zelf een acer aspire d250 netbook,uit 2009, upgrade van windows 7 naar windows 10 geen enkel probleem, draait gewoon prima.

Zelfs op mijn oude dell dimension 5100 uit 2005 draait windows 10 zonder problemen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is maar net hoe het staat ingesteld, ga naar het configuratiescherm en dan windows update

er kunnen ook probleem veroorzakende updates in zitten die zou je kunnen verwijderen

Hoe weet je dat het nu wel werkt dan

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij werkt het althans nu, heb het programma opgestart, hij heeft enkele updates binnen gehaald en heb deze manueel via het programma geïnstalleerd. dacht iets van 37 updates. dan nog eens opgestart, weer enkele updates gekregen, zelfde gedaan. dan via config scherm de windows update opgestart en ja hoor, hij deed het weer. daar nog eens 127 updates binnen gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Satencom hij download  zijn updates terug automatisch .

De instelling in configuratiescherm staat ingesteld op updates downloaden maar laat mij bepalen of ik ze wil installeren dus ik zie ze staan en kan kiezen wat ik installeer+na de installatie komt de melding u computer is up to date.

M.v.g.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen heeft zowat update problemen met Windows 7, ik had deze ook en ik heb het gevoel dat dit doelbewust is geforceerd door Microsoft zelf. Nu eindelijk bij de laatste update ronde komen ze met een update die alle Windows 10 updates wist maar hebben ze de update tijden(het zoeken naar updates onder Windows 7) wat soms een dag kon duren bewust niet opgelost, ben je het kwijt komt het een maand erna weer terug.

 

Tja als je Windows 10 niet wilt of niet op je computer kunt draaien behoef je nog niet gedwongen te worden door een miljarden bedrijf, hier dus meeste computers nog onder Windows 7 met helaas update problemen, ze komen uiteindelijk wel binnen maar kost veel cpu en erg veel tijd.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met Win 10 is updaten ook geen genoegen.

Gisteren weer 3 colega's di eerst een uur koffie konden gaan drinken omdat Windos besloten had dat het tijd was voor een update.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik wilde de updates binnen halen werd de service svchost zwaar belast door de wuauserv protocol. die nam zowaar de helft van het geheugen in beslag, cpu bijna constant 100%. alles al geprobeerd om updates binnen te krijgen maar niets werkte tot ik deze link vond op het forum. Nu gaat alles vlotjes, geen problemen meer met cpu en geheugen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wat ik elke keer al zeg, het neemt veel CPU in beslag en dat kan zelfs bijna een dag duren maar uiteindelijk komen de updates WEL binnen.

 

Dit is bij vrijwel elk Windows 7 systeem het geval en Microsoft lost het (moedwillig) niet op. Dit probleem is er nu al meer dan een jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...