Ga naar inhoud


Thunderbird adressen synchroniseren lukt maar niet.


Con
Ga naar oplossing Opgelost door wiz,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Dit is wel een blijvertje. Het werkt prima. Bij het starten van thunderbird wordt die folder bekeken en wordt je adresboek geimporteerd, en bij afsluiten wordt het ding weer opgeslagen in je mailbox. Je kan ook kiezen dat deze periodiek moet worden opgeslagen, maar bij opstarten en afsluiten vind ik voorlopig wel voldoende. En geen obscure server benodigd, gewoon een imap foldertje.

 

Ik zet deze straks ook even op mijn laptop, dan heb ik overal weer hetzelfde adresboek. Ik weet alleen niet of deze er ook is voor android, maar voor windows werkt het voor mij in ieder geval prima.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Leuk, spannend.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom snap ik dit niet? Ik had adressen verwacht...

 

post-36489-0-63427900-1476740123_thumb.jpg

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oops, ik denk dat ik het snap. Hij gebruikt de aangemaakte map

alleen maar om de adressen te syncen. En je echte adresbook

wordt hierdoor geupdated?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn gaat het helemaal...

 

TOP.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goed om te lezen dat het gelukt is Con!

 

 

post-36489-0-49883300-1476806784.jpg

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...