Ga naar inhoud

Streamen van de ene Dreambox naar de andere via internet

Murdock
 Delen

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik wil graag een videosignaal via DVB-S oppikken op locatie A (glasvezel internet 100/100) en deze streamen naar locatie B (VDSL2 80/10). Het gaat om een MPEG2 stream van max 3Mbps.

Heeft iemand enig idee of dit ongestraft gaat werken, dus zonder transcoding?

Receiver: Dreambox 8000

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x MTI Quad, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-3, Hotbird & Thor)

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

als dat een lineaire snelheid zou zijn qua verbinding en stream zou het kunnen werken

omgekeerd echter moet telkens de bevestiging van de aangekomen pakketten geretourneerd worden en die upload is beduidend slechter

kun je een een routetrace laten zien (of zelf bekijken) of je via verschillende hubs en of servers gaat?

Force DMaster 1122, Force DMaster 1145, DM7000, DM500, DM800, DM7020, DM7020HD, Vu+ DUO, Vu+ SOLO2, Vu+ Ultimo, Vu+ Utimo4K, Vu+ ZERO4K

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hi,

Dat is een goeie. Zal er dit weekend eens een paar op los laten. Ik kan uiteraard ook gewoon een test setup maken.

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x MTI Quad, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-3, Hotbird & Thor)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oja, misschien wel leuk om te melden wat de bedoeling is, het is om 10GHz amateur TV signalen op te pikken, ontvanger komt straks vrij hoog te staan. Ik laat jullie weten hoe en of het werkt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door Tonskidutch
      Hardware:
      Chipset: Amlogic S905X3
      Bewerker: ARM Cortex-A53 QUAD Kern
      Prestaties: tot 21800 DMIPS
      SDRAM-geheugen: 2 GB DDR3
      Flashgeheugen MMC: 8GB high speed flash
      Software:
      Besturingssysteem: Android™ 10
      Externe interfaces:
      HDMI 2.1
      1x USB-A 3.0 (5 V, max. 900mA)
      1x USB-A 2.0 (5 V, max. 900mA)
      1x Micro SD kaartlezer
      Optische audio
      AV (3,5 mm)
      USB-C (5 V, max. 1 A)
      Ethernet LAN
      GELIJKSTROOM IN (12 V, 1 A)
      Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

Gecertificeerd door Netflix en Google en met chromecast
      nu ook voor Disney +
      Belangrijkste Kenmerken
      Android 10 Chromecast ondersteuning 4K UHD en Dolby Audio Google Assistant WiFi 2.4/5 en Bluetooth 2.4 2GB opslag HDMI 2.1  
      Kende hem nog niet maar is een aardige optie voor naast je satelliet box straatprijs 129€
      omdat het een Android box is draaid ook de F1 app erop
    • Door duitsland
      Mijn Dreambox 920UHD blijft bij het opstarten staan in rescue mode. Ik ga er vanuit dat hij terug moet naar de dealer, maar heeft iemand nog een alternatief?
      Ik heb al verschillende andere images geprobeerd te flashen, en ook al online een rescue image geprobeerd te flashen.
      Helaas blijft hij terug komen in rescue mode bij het opstarten.
    • Door Phoenixx
      Dreambox werkende krijgen met t2 mi streams Yamai 55 Oost
      Vandaag heb ik een dvb-s2x si2166d tunerblikje aangeschaft om multistreams te kunnen belijken op Yamai 55 oost.

Vanavond heb ik de tuner overgezet, maar met scannen krijg ik steeds een sid 0320 zendernaam i.p.v de streams
      die ik met de Octagen Sf8008 wel kan ontvangen.

Het is bekend dat er een software programma astra-sm is voor multistream, maar dat is gemaakt voor Astra 12188
      Mhz om de russiche zenders te kunnen zien. Volgens mij geld dat alleen voor Astra en niet voor Yamai 55 oost..

De dual dvb-s2x tuner zou volgens Dream multimedia, met de t2 - mis streams horen te werken..
      Wie heeft er tips om de streams op Dreambox 920 Hd aan de praat te krijgen op de dreambox en zo ja met wek Image ?

• Door duitsland
      Ik zoek een Dreambox 7080HD. Origineel, en netjes qua uiterlijk.
      Als iemand er nog een heeft liggen, en niet meer gebruikt, graag een pm.

• Door digitaal kijker
      weet er al iemand wat er gebeurd met de BBC 1 en 2 zenders in de Benelux na 1 januari 2021 door de Brexit, is er al nieuws geweten daaromtrent en niet de aannames van dat ene Nederlandse blad met site  
      normaal gezien hebben deze zenders enkel uitzendrechten voor de UK vanaf 1 januari, heb al gezocht bij de providers in belgie bv en daar melden ze enkel dat je niet meer naar je opnames en live tv kan kijken via de app en online van bv telenet in de uk en Ierland vanaf 1 januari, meer info hebben ze nog niet gemeld.
    • Door Orgeldandri
      Ik kom via Facebook in contact met deze link.
      http://www.lockdowntv.be/wie-zijn-wij/

Iemand die het kent? 
      Beweert volstrekt legaal te zijn.

Wie weet meer?
    • Door Nanya1996
      Aangeboden:
      Dreambox 520 HD voor de kabel.
      Met afstandsbediening en adapter.

Foto's volgen nog.
      Richtprijs 50 euro
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.