Ga naar inhoud


welke Tuner is dit?


edbe

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja dat snap ik, maar hoe kan het dat ik geen beeld/signaal krijgt op de Ziggo zenders, wel met de GB X3.

Probeer je nu echt een tuner van de GB X3 in een dreambox te proppen?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer je nu echt een tuner van de GB X3 in een dreambox te proppen?

NEE, als ik de GB aansluit op dezelfde Ziggo kabel krijg ik wel Ziggo zenders door....

zodra ik de DM7020 aansluit op dezelfde kabel dan krijg ik helemaal geen Ziggo zender door.

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Wavefield T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

NEE, als ik de GB aansluit op dezelfde Ziggo kabel krijg ik wel Ziggo zenders door....

zodra ik de DM7020 aansluit op dezelfde kabel dan krijg ik helemaal geen Ziggo zender door.

OK :grin: . De tuner wordt dus wel herkend in de dreambox. Onlangs nog een andere image op de dreambox gezet?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat die ingesteld op dvb-c? Als die ingesteld staat op dvb-t, zal hij niks vinden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu heb ik geen ervaring met twintuners,..maar is de correcte aangesloten? (dan bedoel ik B1 ipv B2)

(volgens jouw eerste foto is B1 de onderste, Bij foto 2 vermoed ik dat je de bovenste aangesloten hebt)

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...