Ga naar inhoud


ik zoek een kanalenlijst voor Rotterdam voorheen upc


renzie

Aanbevolen berichten

ik ben op zoek naar een kabellijst voor rdam. ik mis de codes om een handmatige scan te kunnen uitvoeren. kan ik dat wel zelf uitvoeren in het oud UPC gebied? in het ziggo gebied zoals den haag is het simpel met 474, netwerkid 5555, symbolrate 6875 en qam 64.  maar wat is het voor rotterdam?

 

thx

aangepast door renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In Rotterdam werkt dat ook maar dan met deze parameters:
Frequentie: 164 MHz

NetwerkID: 43146

Symbolrate: 6900

Modulatie: QAM64

 

Voor handmatige scan dien je een cables.xml in de map /etc/tuxbox te plaatsen en daarna herstarten.
Deze kan je ook hier vinden op https://www.sat4all.com/forums/topic/347544-cablesxml/?p=2409176 maar op zich heb je die voor een Kabelscan niet nodig.

Daarna bij Tunerinstellingen het juiste netwerk kiezen, bij jou dus Ziggo (vm. UPC) 43146 Zuid Holland (HE Rotterdam) en bovenstaande parameters.

 

Edit:
Ik hoop dat je overigens dat je je verhuizing nog niet doorgegeven heb aan Ziggo en je een mogelijkheid hebt om binnen de regio Den Haag te blijven (op papier). Je oude kaarten worden nl. allemaal omgezet in nieuwe kaarten (of een Horizon-box), welke nutteloos zijn op je Xtrend's.

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...