Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!


Wij respecteren je privacy!


Foto

Live TV

TV Vlaanderen

  • Login om te beantwoorden
10 reacties in dit onderwerp

#1 Offline Orgeldandri - Geplaatst: 18 december 2016 - 14:44

Orgeldandri

    Sat4all Lid

  • Leden
  • 69 berichten
Moest een paar dagen geleden de app updaten van LiveTV.
Sedert dan geen beeld meer. Heb app verwijderd en weer geïnstalleerd.
Login zonder problemen. Wanneer programma opstart, blijft het rode rondje eindeloos draaien...
Probleem??

Android 5.0.1. op tablet.
Heb app ook o.p smartphone onder 6.0. Daar heb ik geen update gezien. Werkt nog wel.
Iemand goede raad?

Dank!!



#2 Offline Marnix - Geplaatst: 22 december 2016 - 13:55

Marnix

    Proef lidmaatschap

  • Leden
  • 4 berichten
Hier zelfde probleem op Asus tablet met Android 5.0 Voor update van 15/12 perfect, na de update wel geluid geen beeld op de app,in Google chrome alles op zwart
4 dagen geleden met tv vlaanderen gebeld,zonder resultaat dus
Grt

#3 Offline Kabeltje87 - Geplaatst: 22 december 2016 - 14:56

Kabeltje87

    Sat4all Freak

  • Leden
  • 1957 berichten

Had hetzelfde probleem na de update.  (althans de app speelde nog wel, maar kon niet meer casten)

 

Zowel de Chromecast afgezet (zonder spanning) als de tablet opnieuw opgestart en daarna ging e.e.a. weer.

 

Willy


~~Rytec Team~~
Xtrend ET-9500 /  OpenPli en Xtrend ET-6500 / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*


#4 Offline Jean-Claude - Geplaatst: 22 december 2016 - 16:45

Jean-Claude

    Sat4all Core Member

  • Leden
  • 2767 berichten

is algemeen bekend dat TVV/CD bij elke update wel ergens iets in de soep laat draaien .......


DreamBox 7000S+8000HD (eindelijk), openPLi, CCcam, 85 cm schotel, draaibare opstelling en VEEL te weinig slaap.

#5 Offline Marnix - Geplaatst: 25 december 2016 - 18:22

Marnix

    Proef lidmaatschap

  • Leden
  • 4 berichten
Tablet geüpgraded naar Android 6.0 met als resultaat nu 30 seconden beeld en dan crasht de app.
TV-vlaanderen heeft duidelijk nog een hoop werk eer ze met Telenet en proximus in concurrentie kunnen gaan

#6 Offline Wimo01 - Geplaatst: 25 december 2016 - 21:27

Wimo01

    Sat4all Fan

  • Leden
  • 464 berichten
  • LocatieMechelen (Belgie) + Spanje (costa dorada)

is algemeen bekend dat TVV/CD bij elke update wel ergens iets in de soep laat draaien .......

 

 

Ik heb al een hele tijd Live Tv en en tot nu toe  nog geen enkel probleem gehad.

Smartphone met Android en LaptopWin10. Ook niet na de update.

Wimo01


TVV abo. met basic+ Standaard set met schotel 64cm + M7 sat801 en  duo lnb .

LG 55LA6908

 


#7 Offline Jean-Claude - Geplaatst: 25 december 2016 - 23:02

Jean-Claude

    Sat4all Core Member

  • Leden
  • 2767 berichten

nou, prijs u dan gelukkig - ik lees hier en op de site van CD wel andere dingen........


DreamBox 7000S+8000HD (eindelijk), openPLi, CCcam, 85 cm schotel, draaibare opstelling en VEEL te weinig slaap.

#8 Offline Marnix - Geplaatst: 26 december 2016 - 20:21

Marnix

    Proef lidmaatschap

  • Leden
  • 4 berichten
Prijs u idd gelukkig, ding draait op HP laptop met Win10 na een 10tal minuten al evenzeer in de soep
Ongelooflijk eigenlijk wat bij Netfix,Stievie ... Probleemloos werkt lukt bij tvv-cd (op paar uitzonderingen na)blijkbaar niet

#9 Offline Orgeldandri - Geplaatst: 5 januari 2017 - 19:19

Orgeldandri

    Sat4all Lid

  • Leden
  • 69 berichten
Vandaag eindelijk reactie van de helpdesk:

Beste mijnheer,

Ik heb dit doorgegeven aan ons logistieke dienseten.

Wij hopen je hiermee van dienst te zijn. Indien je nog vragen hebt, kan je steeds terecht op www.tv-vlaanderen.be/vragen

Met vriendelijke groeten,

Nikki
TV VLAANDEREN klantenservice


De dienst logistiek (????) gaat het oplossen...

Tegen Sint-Juttemis?

#10 Offline Marnix - Geplaatst: 8 januari 2017 - 22:47

Marnix

    Proef lidmaatschap

  • Leden
  • 4 berichten
Verleden week ook soortgelijk antwoord gekregen.
Die helpdesk is werkelijk een ramp
Ze wilden weten welke ontvanger ik gebruik ???
Het is dus live tv op mijn tablet die voor geen meter werkt
Op Asus tablet 10 seconden beeld en dan op zwart
Op iPad geen geluid, op pc met Windows 10 helemaal niets
Jammer van de investering, schotel ontvanger....anders was tv vlaanderen al lang de deur uit

#11 Offline Orgeldandri - Geplaatst: 8 januari 2017 - 23:16

Orgeldandri

    Sat4all Lid

  • Leden
  • 69 berichten
En eigenlijk betalen we er voor.





Mogelijke gelijksoortige onderwerpen Collapse

  Onderwerp Forum Gestart door Statistieken Laatste bericht