Jump to content

Recommended Posts

Posted

mijn db 800se stopt regelmatig  en gaat ook nietmeer aan de gang ,dan moet ik de cam weer op starten ,

wat is daar aan te doen .?

mvr gr Guus

Posted

het beste is dat je dan eens een hele verse flash van je image uitvoert zonder al te veel zaken terug te zetten met restore

meestal is iets corrupt geraakt en wordt de receiver instabiel

 

vooral door stroom uitzetten zonder vooraf officieel af te sluiten gebuurt dat (algemene opmerking)

 

of door slecht geschreven of incompatibele plugins

 

flashen is altijd leuk moet je maar denken

I Wanna Be (loved By You) 

Anna Lovdal

 

Posted

Het kan ook een teken zijn dat  je voeding slecht is, ik had dat ook en mijn voeding gaf het op deed niks meer. andere voeding passend gemaakt van een oude wii en box loopt niet meer vast.

Ook beeld freezen is verlede tijd.

Posted

Lijkt op de CCcam 2.3.0 buffer overrun. Deze speelt bij alle M7 zenders (Canal Digitaal, TVV, TéléSat). Plaats een CCcam.prio in /etc (of de directory waarin CCcam.cfg is geplaatst..

Posted

Yep CCcam.prio plaatsen met de juiste inhoudt en je problemen zijn opgelost.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Posted

of oscam gaan gebruiken loopt prima zonder gedoe

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...