Ga naar inhoud

Sat4all gebruikt cookies om content en advertenties te gebruiken, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren.
We delen ook informatie over gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse.
Lees meer over het gebruik van cookies op sat4all in onze Privacy Policy

Ik accepteer alle cookies

Welkom op Sat4all

Welkom op Sat4all! Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, kan je gratis registreren. Geregistreerde leden kunnen o.a. gebruik maken van de volgende extra functies:
  • Reageren op berichten/Plaatsen van nieuwe berichten
  • Abonneren op bericht-updates
  • Je eigen profiel aanmaken, vrienden zoeken
  • Downloaden van bijlagen
  • Uitgebreide zoekfunctie
Dus... registreer nu geheel gratis op Sat4all!

Wij respecteren je privacy!

Foto
- - - - -

Oscam met open atv6.0

Mut@ant

• Login om te beantwoorden
1 reactie in dit onderwerp

#1 Offline checkeddy - Geplaatst: 9 januari 2017 - 10:22

checkeddy

Aspirant lid

• Aspirant leden
  • 5 berichten

Kan Oscam niet geinstaleerd krijgen op open ATV6.0 met de softcamfeed voor Arm recievers

zoals mijn Mutant HD51 . Met open HDF6.0 en open ATV5.3 was dat geen enkel probleem na installeren van de Armv7 softcamfeed. Zou nu volgens atv een armv7-cortexA15 processor zijn en aldus een andere soort Oscam nodig. Waar kan ik een feed of Oscam IPK vinden voor de HD51K. 

#2 Offline checkeddy - Geplaatst: 11 januari 2017 - 09:47

checkeddy

Aspirant lid

• Aspirant leden
  • 5 berichten

Cortex Oscam gedownload van Oscam forum en deze langs IPK installer geinstalleerd en configs aangepast.

Heb eerst image opnieuw ingelezen (geflasht) zonder backup instellingen.ATV6.0 loopt nu zonder problemen.