Ga naar inhoud


CCcam 2.3.0. op Mutant HD 51. Hoe?


Gast Dward

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Ik heb gisteren een Mutant HD51 gekocht en deze vandaag voorzien van OpenPli 4, versie van 8 januari jl. De installatie ging prima.

 

Nu heb ik alles ingesteld. Astra en 1 & 3 werken op beide tuners, maar ik krijg alleen beeld op kanaal 14 (CD info) en kanaal 80 (BVN). Dit komt natuurlijk omdat ik (nog) geen softcam heb geïnstalleerd.

 

Omdat de box nog niet aan het internet hangt (is me ook nog niet gelukt) heb ik CCcam 2.3.0 van dit forum gedownload en op een USB stick gezet.

Als ik vervolgens naar menu > instellingen > Softcam/CI > Softcam instellingen ga kan ik geen geen softcam kiezen.

Ga ik naar Menu > Applicaties > Softwarebeheer > Installeer Plugins lokaal, dan zie ik op regel 3 de USB stick staan. Als ik daar op ga staan en op OK druk krijg ik de melding 'Geen weer te geven bestanden op dit medium gevonden'.

Dat schiet niet op. 

 

Wat doe ik fout?

 

Bij voorbaat dank voor Jullie reactie!

 

Groet!

 

Dward

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat gaat niet enkel Oscam is mogelijk op die box dat geldt trouwens voor de meeste 4k boxen.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Oke,..

 

Bedankt voor het antwoord. 

Waar kan ik een recente versie van Oscam downloaden en (hoe ) kan ik deze (ook) via een USB stick installeren?

 

Groet!

Dward

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook een cccam to Oscam converter misschien heb je daar wat aan?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontvanger maar even zonder aangesloten LNB's aan het www gehangen en de softcam geïnstalleerd. Ik heb het zaakje inmiddels aan de gang.

 

Inmiddels tegen een andere 'issue' aangelopen.

 

Bedankt voor alle tips.

 

Groet!

Dward

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...