Ga naar inhoud


TV Vlaanderen Mijn gegevens wijzigen


egbertjan

Aanbevolen berichten

Ik heb een abonnement op TV Vlaanderen en deed dat altijd op het adres van iemand die ik kende die in België woonde. De persoon is weer terug gegaan naar Nederland. Nu staat zijn adres nog in mijn gegevens van TV Vlaanderen. Ik heb dat geprobeerd te wijzigen naar mijn eigen adres. Het enige wat ik voor elkaar heb gekregen is dat ik het land heb kunnen wijzigen in Nederland en dat ik mijn huisnummer goed heb gekregen. Ik kan mijn eigen adres wel invullen daar en als ik op opslaan druk slaat hij het ook op. Alleen als ik dan uit log en weer in log staat het adres in België er weer. Zijn er mensen die daar wel hun Nederlands adres hebben staan en mij kunnen vertellen hoe ik mijn Nederlands adres daar krijg?

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is mij ook nog niet gelukt.

Blijkbaar is de database zo ingericht dat aan de hand van het smartcardnummer het abonnement gecontroleerd wordt, t.w. Tvvlaanderen of Canal Digitaal.

Bij Tvvlaanderen hoort een Belgisch adres, voor Canal Digitaal een Nederlands adres.

Het gaat dus niet lukken wat wij willen, tenzij M7 de boel opengooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik er maar een keer over ga bellen. Dan even wat door zeuren. Hopen dat het helpt

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zal meer een onbedoelde beperking in de software zijn.

Bij Canaldigitaal kan je met hulp van de helpdesk je buitenlands adres (laten) invoeren in de database.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal meer een onbedoelde beperking in de software zijn.

Bij Canaldigitaal kan je met hulp van de helpdesk je buitenlands adres (laten) invoeren in de database.

Ik heb ook met de helpdesk gebeld en nu staat mijn Nederlandse adres er in. 

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...