Ga naar inhoud

Canal digital zenderlijst veranderd automatisch

Pedro4
 Delen

Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

Elke keer wijzigt mijn canal digital zenderlijst automatisch.

Volgens mij is dit een instelling van automatische update of zoiets maar ik weet het niet zeker.

Hoe kan ik dit voorkomen ?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

Die optie uitzetten in het betreffende menu van de door jou gebruikte software?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Soms hebben mensen, zoals ik, een eigen lijst gemaakt.

De zenders die je niet kan zien haal je er gewoon tussen uit, de andere sorteer je naar eigen goesting,

zoals één op 1 en vier op 4....

Is makkelijker bij het zappen.

Als dan telkens die lijst aangepast wordt...

mvg

dreambox8000 ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2

Link naar bericht
Delen op andere sites

dat elke keer automatisch aanpassen vindt ik niks.

ik gebruik pli maar ik kan die instelling niet vinden. alles al afgezocht.

Hij zal er heus wel staan maar.....

Waar staat die instelling in pli?

En wanneer update hij de zenderlijst automatisch? Elke dag? Elke keer als ik hem aanzet?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators
  • Oplossing

Ik heb geen Pli, maar bij VTi ga je naar het satelliet menu, daarna naar zenders zoeken, fastscan.

Bij fastscan staat welke provider je kiest en of die de fsatscan lijst automatisch moet laden.

Die optie zet je op nee.

Bij Pli zal het niet veel anders zijn?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door mati
      Gratis af te halen in Lelystad.

2 x DM8000 waarvan 1 met extra sat tuners + harddisk en 1 met extra dvb-t tuners.

Gr
      Marcel
    • Door Daan
      Heb hier een paar smargo's  wil er 1 bijzetten maar deze wil niet  werken op deze poort
      USB04 krijg ik niet werkend  geeft een error ook als ik de werkende smargo vewissel is er een max aan poorten voor USB ?

[reader] label                         = Reader 6 protocol                      = smargo device                        = /dev/ttyUSB04      
    • Door humaxxx
      Hallo,

Ik heb recentelijk op mijn slaapkamer de VU+ solo vervangen door een DM8000 (kon er goedkoop aankomen). In de woonkamer had ik al een DM8000. Ik heb beide boxen voorzien van de laatste openpli 7.2 filmware. Verder hangen de boxen met oscam aan elkaar en heeft de DM8000 in de woonkamer de kaart.

Nu probeer ik de box op de slaapkamer te mounten met de hdd van de box in de woonkamer. Beide boxen hebben wel een hdd maar de box beneden heeft een aantal programma's op de hdd staan die ik boven wil bekijken. Voorheen was het heel eenvoudig om de VU+ box te mounten met de DM8000. Dit deed ik al eenvoudig in het menu mountbeheer. Op de een of andere manier lukt het nu niet meer.

Hieronder de "automount.xml" van de box op de slaapkamer.
      Ik hoef toch niks te doen in de box in de woonkamer...of wel??? Dit heb ik althans nooit gedaan..... 

<?xml version="1.0" ?>
      <mountmanager>
      <nfs>
       <mount>
        <active>True</active>
        <hdd_replacement>False</hdd_replacement>
        <host>dm8000</host>
        <ip>192.168.2.8</ip>
        <sharename>Sharename</sharename>
        <sharedir>media/hdd</sharedir>
        <options>rw,nolock,soft</options>
       </mount>
      </nfs>
      </mountmanager>

Kan iemand mijn helpen....wat doe ik verkeerd.

PS. Ik heb de box naam van de DM8000 op de slaapkamer verandert naar "DM8001". Dacht dat dit het was maar dit is het niet.

m. vr. gr.

Frank

• Door satmenneke
      Op mijn DB8000 is een image van openpli 7.2 met cccam 2.30 geïnstalleerd. Daarnaast zit in de interne kaartlezer een smartcard van canal digitaal en in het CI slot een ci module en smartkaart van SGR. Als ik nu zap over de NL kanalen wordt het beeld door de NL smartcard gedecodeerd naar komt er iedere keer een “ you do not have the rights to access the progran” foutmelding van de CI module (zie bijlage) in beeld.
      Is er een manier / instelling om dit te tackelen en dat deze melding niet verschijnt??

• Door humaxxx
      Hallo,

Hoe krijg je IPTV werkend op een DM8000 en openpli?
      Ik heb de laatste zenderlijst van satje geïnstalleerd maar de IPTV stream werken niet

m. vr. gr.

Frank
    • Door pirrewit
      Voor enkele maanden kon ik van mijn laptop een bestand/film  naar de dream schrijven aan pakweg 7Mbps/sec. Dan duurde een bestand van 5 gieg zowat 8 minuten.
      Nu kan dat nog steeds maar enkel aan een snelheid van 1.14 Mbps/sec . Beneden links in het venster van DCC zie ik staan "FTP component not ready" Ik weet niet of dat er vroeger ook stond.
      Ik heb openpli 7.2 op de dream. De operatie gaat wel foutloos en ik kan netjes de film op de dream zien. De facto duurt nu een file transfer precies zo lang als de echte duur van de film.
      Alle raad om dit proces terug te versnellen is welkom.
      grts
    • Door birdybird
      Ik heb een vraag kan je als je 2 dvb-c tuners hebt deze met een kabeltje doorlussen of kan dat niet ? Kan je dan meer programmas opnemen  op de dvb-c kanalen en hoe kom je dan aan zon kabeltje ?
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.