Ga naar inhoud

Dubbele ondertitels

Opel
 Delen

Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

Ik zag gisteren bij de uitzending van Jinek dat er dubbele ondertitels in beeld kwamen, dit gebeurde toen een buitenlandse gast aan het woord was en dit vertaald werd, kwamen er dubbele ondertitels op het beeld.

Kan in het menu niks vinden wat dit veroorzaakt, en heb al verschillende dingen geprobeerd maar dit veranderde niks.

Heb tegelijk ook maar gekeken of dit Telfort glasvezel ook had, maar hier ging het gewoon goed met de ondertiteling en geen dubbele ondertitels.

Er staat openpli 4 op de vu+zero.

Vraag waar dit aan kan liggen?

aangepast door Opel

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators
  • Oplossing

Staan de DVB en teletext ondertitel optie tegelijk ingeschakeld?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Staan de DVB en teletext ondertitel optie tegelijk ingeschakeld?

Denk dat ik het heb gevonden.

Volgens mij stond onder gele toets van de afstandsbediening onder de ondertitels de teletext aangevinkt met een kruisje, deze heb ik nu uitgezet.

Hoop dat dit het probleem was.

Bedankt voor je hulp en zal het hier melden als het verholpen is.

Het is verholpen, bedankt ceesv voor je tip!

draadje mag gesloten worden.

aangepast door Opel

Vriendelijke groeten,
Opel

VU+ ZERO

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door Anoniem
      Ik wil graag de Hanssettings op mijn Zero zetten. Image is VTi 13.0.12. In de feed op de box zie ik geen Hanssettings, wel een stuk of 5 lijsten voor Astra 1. Ik heb verder geen Windows, maar wel Ubuntu en FTP.
    • Door Anoniem
      Raar maar waar, maar ik ben de verplaatsmodus kwijt in het zender-edit-menu. Iemand een idee hoe die funktie weer zichtbaar wordt?
    • Door Anoniem
      Voor mij even helemaal nieuw!

Ik heb 2 VU+ Zero boxen. Ik wil intern gaan sharen van de 1e naar de 2e box en dan via Wifi. Ik heb nog 2 adaptertjes liggen dus vandaar de keuze voor Wifi.
      Als ik nu via Menu>Instellingen>Systeem>Netwerk kijk zie ik niet waar een Wifi netwerk is toe te voegen. Waar is dat te vinden in VTi? Ik zie alleen een niet aktieve LAN.
    • Door policedog68
      hallo
      ik it met een heeeel groot probleem heb vorig jaar een vu+ zero gekocht altijd tv mee gekeken tot er wat fout ging weet niet precies wat maar ik weet dat hij helemaal leeg het enigste wat ik nog krijg is af en toe dat rose scherm van vu en die valt na enkele seconden weg verder helemaal niks.
      heb diverse dingen geprobeerd maar niks wil lukken op diverse site bestanden gedownload maar niks lukt om alles er terug op te krijgen..

wat doe ik verkeerd 
    • Door Wimo01
      Sinds een paar weken doet het IR oog het niet meer.
      Ik heb toen het IR uitgeschakeld omdat ik de kabel van de modem kon aansluiten (Usb Wifi stick van VU deed het niet meer).
      Na het afschakelen van kabel en het opnieuw inpluggen van het IR oog gebeurt er niets meer.
      Mss. de stommiteit gedaan (of vergeten) de box uit te schakelen? Ik weet het niet meer.
      Is er een mogelijkheid om dat IR oog nog terug werkende te krijgen?
      Of wordt het een nieuw? En is dit dan gewoon in te pluggen?
      Met dank voor hulp.
    • Door maikel7
      Op de camping wil mijn schoonvader zijn VU+ Zero met openpli verbinden op het wifi netwerk, zodat hij een aantal applicaties via internet kan gebruiken. Nu moet er naast een wachtwoord ook een gebruikersnaam ingevoerd worden voor de wifi op deze camping. Dit is in openpli echter geen optie, iemand tips hoe dit te doen?
    • Door afred1
      Ik ben in het bezit van de VU zero 4K, maar ik heb op div zenders geen beeld b.v Een HD gaat niet lukken maar div SBS zenders wel.
      Streamen is geen probleem.
      De tuner heb ik staan op Enkel Astra 3B.(23,5E)

afred.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.