Ga naar inhoud


VU + Zero en Hanssettings


Anoniem

Aanbevolen berichten


de feed is een verhuld internet adres waar een specifieke image versie zijn date data ophalen kan

dus iets externs maar makkelijk bereikbaar voor de gebruiker die er wat af haalt

je kan er niet iets zelf op zetten

 

zo nu hoe je het erop krijgt

 

met filezilla gaat dat als je eraan denkt dat je alles behalve de satellite.xml in de map etc/enigma2 zet en die satellite.xml zelf in /etc/tuxbox

en vergeet niet dat je dan de box moet herstarten via je afstandbediening / menu opdat deze nieuwe lijst ook gebruikt wordt (geïmplementeerd wordt)

aangepast door Tonskidutch

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

zo nu hoe je het erop krijgt

 

met filezilla gaat dat als je eraan denkt dat je alles behalve de satellite.xml in de map etc/enigma2 zet en die satellite.xml zelf in /etc/tuxbox

en vergeet niet dat je dan de box moet herstarten via je afstandbediening / menu opdat deze nieuwe lijst ook gebruikt wordt (geïmplementeerd wordt)

 

Precies wat ik zocht. Thanks!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En mocht je die settings van Hans een beetje te "overvol" vinden, of onoverzichtelijk, kun je middels het webinterface van de receiver via de bouqet editor ook zaken zelf snel aanpassen en volgordes wijzigen!

ik vind zelf settings met vier dubbele herhalingen van zenders in verschillende bouqetten vreselijk.

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet altijd in openatv een file in de etc/opkg directory, die een adres heeft naar de de openpli(7) downloads waar de settings staan van hans. In het verleden waren de jongens van openatv niet zo vlug met de zenderlijsten van hans te implementeren in de image, dus vandaar dat ik het nu zo steeds doe.

user-feed.conf

 

Weet niet of deze manier ook werkt in andere images, mocht je hele oude images willen gebruiken,  maar niet meer upto date zijn, kun je altijd via de downloads zo verse zenderlijsten downloaden

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al jaren erg blij met de Hans settings, die maandelijks aan de actualiteit worden aangepast.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...