Ga naar inhoud


Verplaatsmodus weg


Anoniem

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Ik ben toch echt al bij versie 14.0.6

 

Of die zou alleen voor 4k ontvangers beschikbaar moeten zijn???

 

1_0_1_1B73_C88_3_EB0000_0_0_0.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schiet maandelijks de "Hans" zenderlijst in mijn ontvangers. Dat doe ik al jaren en bevalt erg goed. Op die manier hoef ik niets te verplaatsen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar daarmee zou je toch dezelfde menu keuze moeten hebben?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VTi is VTi, ongeacht de skins heb je dezelfde functionaliteit.. Uiteraard wel de gelijke VTi versie....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Donkeyman zei:

Ik schiet maandelijks de "Hans" zenderlijst in mijn ontvangers. Dat doe ik al jaren en bevalt erg goed. Op die manier hoef ik niets te verplaatsen.

 

Is Henksat in 2018 niet gestopt? En verder: welke plugin moet er geinstalleerd worden om zenderlijsten in te laden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Tonskidutch zei:

ik had gemist in de bovenstaande berichten dat je nog met VTI 11.x onderweg bent

daar is Hans niet in de feed

welke Vu+ receiver heb je überhaupt een moderne of een oude brik

 

Nog de standaard zero, wel HD maar geen 4k en inderdaad via Panel niets te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de zero (zonder 4K) is VTI 11.x de laatste ondersteunde image versie

ik zou het nogmaals flashen met VTI 11.x want de verplaatsingsmodus was er altijd WEL ook op de zero (zonder 4K)

misschien dat het inderdaad toch nog aan je skin ligt (dat zou je kunnen proberen met AtileHD) skin fouten zijn vaker voorgekomen, deze ken ik echter niet

trail and error

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

misschien dat het inderdaad toch nog aan je skin ligt (dat zou je kunnen proberen met AtileHD) skin fouten zijn vaker voorgekomen, deze ken ik echter niet

 

 Ik heb die even opgehaald en geinstalleerd, maar na herstarten blijft de box op het opstartscherm hangen. Na een kwartiertje nog maar een harde reset gedaan en blijft weer hangen. Lampje blijft ook branden en met de afstandbediening zit er ook geen beweging meer in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...