Ga naar inhoud


hoe een verloren gsm opsporen?


Aanbevolen berichten


  • Moderator

Wanneer je de juiste software hebt geïnstalleerd toen je telefoon nog in je bezit was, had je nu je telefoon kunnen tracken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een android telefoon hebt èn een Google account èn GPS aanstaat, kun je op de account pagina van Google de locatie van de telefoon vinden, de telefoon over laten gaan en de inhoud wissen.

 

Voor de laatste twee is locatie natuurlijk niet nodig; internet wel lijkt me.

aangepast door abmg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet je dit wel eerst instellen op je telefoon.

Ook de fabrikant kan je telefoon volgen, maar ook dit moet je instellen en moet de GSM voorzien zijn van code om te ontgrendelen.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

@duizendpootje

Al wat geprobeerd? Ben benieuwd!

Ik heb in mijn android telefoon een google account ingesteld en dan werkt de service.

 

Via https://www.google.com/android/devicemanager spoor je een android telefoon op. Mijn GPS staat uit, dan lukt het niet. Volgens Google ligt hij in de Golf van Guinee (ipv naast mij op tafel).

 

Ik heb ook Eset Mobile Security. Daarbij moet je van alles instellen en weer opnieuw na een fabrieksreset enz. Dat werkt voor mij niet, maar de mogelijkheid is er wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd zo heb ik onze tablet getrac. getest via de link van u abmg! knap werk maar het is niet de tablet dat ik zoek, hij ligt hier in de buro.

maar de gsm die ik nog altijd zoek is verbonden met de tablet. we kunnen bellen via triing met hetzelfde nr als mijn gsm. via telenet he.

wat kan daarmee nog mogelijk gedaan worden voor die arme gsm... :(  :mellow: ? veel groeten en alvast dank u wel 1000pootje

1000pootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de verloren gsm zit dus geen Google account? Maar je kan hem wel bellen.

Dat je hem kan bellen wil volgens mij zeggen dat hij niet gevonden is door iemand die hem voor zichzelf wil houden.

Dus ... 998schoentjes aan en de weg terug vervolgen. In de andere 2pootjes een gsm om steeds even naar het verloren ding te bellen. En maar hopen.

Ik wens je anders veel succes. :)

 

Tja onze geheime dienst weet natuurlijk wel waar hij is, maar ja, dat's geheim, hè. :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat spijt me voor je.

 

Als je alleen bellen en sms'n wilt kan je het goedkoop houden.

 

Zet maar eens op een rijtje wat je wil behalve bellen en sms'n; wifi, gps en 4G zijn standaard. Maar neem je er wel een internet abo op, anders is 4G niet nodig? Hoe groot je hem wil hebben, maakt ook uit in je keus. En hoeveel je eraan wilt uitgeven.

 

Ik heb een mogelijk iets verouderd model Motorola 4G die indertijd al voordelig was en alles kan wat ik ervan verwacht. Dat is een android toestel.

Een Iphone vind ik erg duur en het staat me tegen dat alles via apple moet, zelfs een nieuwe batterij.

aangepast door abmg
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, abmg en anderen, Dees is een onwaarschijnlijk verhaal. Gisteren ging ik naar de schoenmaker achter 3 geslepen scharen en een paar vermaakte schoenen....

En ja hoor jullie zullen het wel snappen voor ik het zeg. mijn g zat in een van die schoenen. En doordat we later dan voorzien zijn geweest om de herstellingen op te halen ben ik hem zo lang kwijt geweest.

De volgende vraag is dus nu eigenlijk ''Hoe beveilig ik mijn nokia met batterij BL-4U  3.7v;  model 5250; Type RM-684 en  volgens mij de heel verouderde softwareversie 30.0.002.207.01       Er werd al sinds 2011 geen nieuwe versie meer op gezet. Ja ik weet het wel dat het een oude gsm is, ik hoor jullie dat al denken zu...

Enfin zolang die werkt doen ik voort met  "dezen babbelaar " Dus hoe doe ik een update van deze ouwe rakker? 

1000pootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

O en in het reglment staat dankbaarheid en beleefdheid en nog andere waarden dus bij deze al hartelijk dank voor alle hulp van iedereen die de moeite al nam om me op goeie weg te helpen. 1 ik heb geleerd dat je de gsm vooraf moet beveiligen. 2 de info die ik kreeg oplsaan voor het geval ik die nog kan gebruiken en 3 te leren werken met deze site+gelukkig te zijn met de info die ik kon verkrijgen vn jullie! Volgens mij zitten hier heel slimme mensen tussen die over vanalles op de hoogte zijn en zelfs de gewone sterveling als ik willen helpen. Dank u wel duizendpootje

1000pootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Dus ... 998schoentjes aan en de weg terug vervolgen. In de andere 2pootjes een gsm om steeds even naar het verloren ding te bellen.' gecopieerd en geplakt van admb

Tja eigenlijk heb je per toeval naar schoenen verwezen en daar was hij wel te vinden in een schoen. Misschien mag ik wel meer figuurlijke taal letterlijk interpreteren... grapjes maken is ook altijd tof. Lachen is gezond! tot volgende reactie van jullie. dag met de duizendste poot goeien dag nog he

1000pootje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi verhaal  :D ! Wat mij betreft, graag gedaan.

 

Volgens wat ik op internet vind heb je de nieuwste software op de Nokia zitten.

 

Er is een updater: http://www.download3k.com/Install-Nokia-Software-Updater.html

En een flash file: http://www.allflashfiles.net/2015/03/nokia-5250-rm-684-latest-flash-file.html

 

Maar het lijkt me dezelfde flash file als er al op zit.

 

Verder, als t-ie het doet, zou ik er niets aan doen. Al die dingen die een moderne gsm heeft, zitten er niet op, zoals wifi, gps, 4G.

 

Op zo'n manier beveiligen dat je hem terugvindt kan hier niet mee. Dat kan met een moderne smartphone (iphone of android phone) wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...