Ga naar inhoud


Schakelen tussen bouquetten tijdens opname


Lot

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds kort eigenaar van een solo4k met dual satelliet tuner en dual kabeltuner. Ik heb twee bouqetten aangemaakt. De eerste met de kabelzenders, de tweede ,er satellietzenders. Als ik twee programma's opneem op de kabel, kan ik nog maar een beperkt aantal zenders zien dus wil ik schakelen naar het bouquet met satellietzenders. Als ik, met de OK toets, het zenderoverzicht oproep en vervolgens met de blauwe toets naar favorieten ga (om te schakelen naar de satelliet) krijg ik alleen een zwart scherm te zien. Misschien nog voor de goede te vermelden dat ik naast de twee programma's op de kabel ook een programma op de satelliet aan het opnemen ben.

Ik draai op open pli.

Iemand enig idee wat er mis gaat?

 

Alvast bedankt

Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kleine update. Inmiddels alle opnames gestopt, maar kan nog steeds niet schakelen tussen bouquetten. Krijg dan nog steeds een zwart scherm als ik op de blauwe toets druk. Ook al van de stroom afgehaald maar dat heeft ook niet geholpen. Grrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk, dat de snelste manier op dit op te lossen opnieuw flashen is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedankt voor de terugmelding.

De vraag is of het een bug in de software is, wanneer je in dezelfde situatie terug keert en de fout treedt weer op weet je dat er een bug in deze software (versie) zit.

 

In dat geval zal je na een melding aan het Pli team moeten wachten op een software patch, of moeten kiezen voor een alternatieve software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat het aan mijzelf ligt. Het is een voor mij nieuwe ontvanger, ik heb ook wat aan de instellingen zitten wijzigen. Daar zal het wel fout zij gegaan. Nu de instellingen (min of meer) gelijk gesteld aan mijn Vu duo2. Als hetzelfde probleem weer ontstaat zal ik me weer melden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...