Ga naar inhoud


Samsung TV UE32C6000 heeft last van het wegvallen van het beeld en geluid


Miauw

Aanbevolen berichten

Het beeld van de Samsung TV type UE32C6000 (ook wel UE32C6000RWXXN) doet het soms goed, flikkert regelmatig en valt soms ook weg, het geluid is er soms nog wel, maar soms ook niet.

 

Een TV waar niet echt normaal meer naar te kijken valt, het is een oudje, maar staat als tweede TV bij een ouder persoon die van uit zijn bed in de slaapkamer.naar de TV wilt kunnen kijken.

 

Half stuk is niet volledig stuk is mij eens geleerd, met andere woorden,een zoektocht waar ik nog niet goed weet hoe te beginnen.

 

Kunnen elco's al bol staan in deze situatie?

 

De TV heeft voorheen als hoofd TV op een voet gestaan, maar toen ook wel eens last gehad te hebben, echter hangt deze nu aan beugels vlak tegen de muur.

 

Weet iemand waar ik moet zoeken om de TV weer aan de praat te krijgen?

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kabelcheck. ???

 

Had ik al gedaan, maar zelfs zonder kabel krijg je `No Signaal`, echter heb ik dat ook zien flikkeren, ik neem aan dat het dan geen kabelprobleem betreft, maar dat ik het echt in de TV moet gaan zoeken.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los contact ,heeft niks met evt bol staande elco's te doen, remedie desbetreffend contact over solderen,opzoeken door met de plastic achtrzijde op div plaatsen op de print te klopppen ,op die plek waar hij hert gervoelligst is contoleren

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...