Ga naar inhoud


Mutant HD51 openATV 6.0 https enableing


janpaul

Aanbevolen berichten

Beste Allemaal,

 

Kan iemand mij helpen met hoe je https kan inschakelen. 

 

Ik gebruik de engelse taal op mijn Mutant HD51 en krijgt de volgende melding, "Cannot read CA certificates for HTTPS access.

HTTPS acces is disabled". 

 

Bij voorbaat bedankt voor je reactie.

 

janpaul

Link naar reactie
Delen op andere sites


De foutmelding verschijnt tijdens boot van de openATV 6.0 image. Deze versie 6.0 werd geïnstalleerd, nadat ik versie 6.1 beta had geïnstalleerd.

 

Graag zou ik het bootproces willen laten verlopen zonder foutmelding. Mijn gedachte is dat op een of andere manier HTTPS toegang moet worden ingeschakeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Nee, dat zal gewoon een fout in die image zijn. Het beste flash je opnieuw de laatst beschikbare (non beta) versie.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Michel,

 

Vandaag liep mijn box helemaal vast, na de update van 28/07. Dus heb ik de image van 27/07 gedownload en geïnstalleerd en de foutmelding was verdwenen.

 

Bedankt voor je uitstekend advies.

 

Na de problematische update van vandaag 28/07, vraag ik mij af of het wel verstandig is om elke dag te updaten.

 

Kan je hierover iets zeggen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

michel is printen, :grin:

dus ik antwoord maar even.

 

Het constant updaten van een stabiel image is een goede gewoonte. Doe ik altijd en automatisch.

Dat er desondanks wel eens een foutje tussen beland (een BUG) is normaal. Het blijft mensenwerk en wordt normaal gesproken ook heel snel geFIXED.

 

beta's geven Imagebakkers uit voor cracks die testen dat het spettert... en die melden ook aan de makers de fouten.

dat heeft voor jou en op een algemeen forum geen zin om beta's te gebruiken.

 

of neem je ook zomaar medicijnen die in testfase zijn?

:grin:

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...