Ga naar inhoud

Anet A8 mosfet aanpassing

edje-ken
 Delen

Aanbevolen berichten

Hierbij mijn Anet A8 met aanpassing met 2 mosfets.

Ik heb 2 mosfets geplaatst

1 voor het bed en 1 voor de extruder.

De houder voor de mosfets komt van thingiverse.

Waarom zelf ontwerpen als er goede kant en klaar ontwerpjes zijn.

De mosfets zitten nu mooi onder de print gemonteerd en zitten dus nergens in de weg.

Houder op thingiverse

https://www.thingiverse.com/thing:2157909

Ed

post-34379-0-62650300-1502633453_thumb.jpgpost-34379-0-05187700-1502633516_thumb.jpgpost-34379-0-93888700-1502633534_thumb.jpgpost-34379-0-47437700-1502633548_thumb.jpg

aangepast door edje-ken

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door Big fellow
      Ik zit al een tijdje na te denken over het al dan niet aanschaffen van een resin printer.  De kwaliteit van de prints die ik heb gezien spreken mij erg aan, maar wat ik zoek is wel een resin printer die toch wel 200x150x100mm aan print volume heeft. Dan wordt de selectie al een stuk kleiner. Mijn budget is flexibel, maar ik vind meer dan 2500 euro toch wel te veel. Gelukkig zijn er rond de 1000 euro ook printers te vinden. Dan zijn er uiteraard verschillende technieken, de laser en de LCD, met blijkbaar verschillende resoluties / printsnelheden.

Echter goede reviews zijn moeilijk te vinden, althans voor mij 🙂 , voor deze grotere printers.

Wie heeft zelf een resin printer in gebruik, en wil hier wat over delen?
      Ik ben bekend met het feit dat de resin erg stinkt, dat de print moet worden schoongespoeld, en dat de print ook moet worden uitgehard met een UV bron (zon op zonnige dagen?). Ook heb ik begrepen dat het aan te raden is om de print een verflaagje te geven, al is mij niet 100% duidelijk waarom..? 
      Misschien dat een gebruiker mij hier wat first-hand informatie over kan geven?
    • Door Tonskidutch
      https://www.omroepwest.nl/nieuws/4024246/Schone-Bakkes-springt-met-3D-printers-in-op-tekort-aan-spatbrillen-in-coronatijd
      wegens de corona crisis je eigen bescherming maken!

Ik vind dat wel heel gaaf, zijn er al opvolgers?
    • Door MySat
      Waarschijnlijk heeft iedereen dit wel eens. Iets ouds dat vervangen dient te worden maar waar je best moeilijk aankomt (of helemaal niet). Het oude exemplaar heb je wel maar heeft te lijden gehad van de tijd... bij mij bijv ophangrubbers van een ouder pick-up. Eigenlijk zou je een oude 3D willen inscannen en daar waar nodig fatsoeneren met eenvoudige software (zonder een leercurve van 3 dagen) zodat je een 3d model hebt dat printbaar is en lijkt op een nieuwe vanuit de leverancier.

Op dit moment gaat heb bij mij om de nodige rubberen delen (oude auto) of ABS stukken uit apparatuur. Bestaat er vandaag de dag een soortgelijke THUIS oplossing (zeg 3d kopieerapparaat) waar je zelf ook aanpassingen kunt doen aan de 3D scan ?

Ik hoor graag jullie ervaring
    • Door recol
      goedemiddag, ik ben twee knopjes kwijt die volgens mij het zelfde zijn als deze link https://www.thingiverse.com/thing:1967202 

wie zou deze voor mij willen printen in de kleur donker grijs? hoeft natuurlijk niet gratis.

• Door Matchless
      Ik heb voor mijn cr20 een bltouch sensor gekocht en aangesloten.
      Echter vind ik nergens een handleiding voor het firmware gedeelte voor de cr20.

Het is me gelukt om de hotend naar de verschillende punten te laten gaan. Dit heb ik gedaan door de auto leveling te enablen in de firmware. Daardoor heb ik nu ook een "level bed" in mijn "prepare" menu erbij gekregen.

Wat me echter niet lukt is de z-as. Als ik naar een handleiding kijkt van een cr10 moet ik de zwarte en witte draad op de plaats van de z-stop switch zetten. Er staat niet bij of ik die draden samen met die switch moet gebruiken of dat die draden de z-stop switch vervangen. Laat ik de z-stop stekker eraf dan crashed de hotend.

Ik heb ook niet echt het gevoel dat de bltouch wat doet op mijn apparaat.
      Wie kan me helpen?
        Heeft iemand hier een cr20 met autoleveling? mischien kan hij dan zien waar de draden van de bltouch aangesloten moeten worden ?
      want het kan natuurlijk zijn dat de bedrading anders moet op mijn printer.

Er zit trouwens een creality v2.1 moederbord in mijn printer. Firmware van de printer zit in de bijlage.

CR20 resume printing.rar
    • Door Matchless
      Ik heb een mooi projectje gevonden die ik ga maken.
      Omdat het een project is waarvan ik zeker weet dat er hier meer leden zijn die dit willen maken:

The Ant pcb maker

Ik ben benieuwd wie dit ook gaat bouwen
    • Door Matchless
      Na een aantal min of meer geslaagde printjes merkte ik dat er schroeven los zaten.
      De hele printer nagelopen en aardig wat losse schdoeven en speling weg gehaald.

Maar nu heb ik toch iets fout gedaan en weet niet wat.
      Het lijkt alsof de draden niet aansluiten. Zie foto.
      Wat is het probleem en wat moet ik doen om dit op te lossen?

Ik merk ook bij het levelen dat als ik de vier hoeken doe de nozzle in het midden altijd hoger ligt. Is dit de fout?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.