Ga naar inhoud


Apparaat "bevriest"


bloem-bloem

Aanbevolen berichten

Ik heb een Xtrend ET7500 receiver met 2 tuners (en twee signaal kabels erop aangesloten), met een 1 TB harde schijf en software OpenPli 4 (kemel versie 4.4.8).

Mijn probleem:

Als Tv kijk en er is tegelijker tijd een opname bezig “bevriest” de receiver (na circa 50 minuten). D.w.z. beeld en geluid vallen weg en het apparaat reageert niet meer op commando’s van de afstandsbediening.

Ik moet dan de receiver opnieuw opstarten d.m.v. de uit/aan knop achter op het apparaat. Hierna doet alles het weer en gaat de opname opnieuw door, maar na verloop van tijd (circa 40 minuten) “bevriest” de receiver opnieuw. Afhankelijk van hoe lang de opname is, bestaat de opname uit meerdere delen; deze kan ik wel bekijken.

Als ik een opname maak terwijl de receiver op stand-by staat, verloopt alles zoals het hoort.

Wie weet wat ik hieraan kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


oudere versies van images zijn natuurlijk ook per definitie SLECHTER

start geen discussie want daar doe ik toch niet aan mee

 

ik zou in de Garantiefase die Receiver gewoon snel terugbrengen wegens een bekend ongewenst mankement.

 

dan ben je veel sneller met een nieuw model weer tevreden

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat ik idd het apparaat ga terug sturen.

Heb de receiver net 2 weken terug van ***geen-reclame*** vanwege soortgelijk probleem: tijdens een  opname van een programma op één zender, had ik storing op een andere. Dit hebben ze gemaakt, maar nu heb ik dit.

Denk niet dat ze het ruilen voor een nieuw model.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...