Tonskidutch Geplaatst: 28 augustus 2017 Geplaatst: 28 augustus 2017 nieuw merk of ander stabiel model moet je maar denken allemaal simpel onderhandelen; neen heb je ja kun je krijgen daar kunnen wij niet verder bij helpen La Donna Invisible Till Brönner
bloem-bloem Geplaatst: 30 augustus 2017 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2017 Ja, klopt. je hebt gelijk. Ik ga toch eerst nog even het probleem proberen op te lossen door OpenPli 6 te installeren, immers als het een software probleem is, doet de leverancier niks.
bloem-bloem Geplaatst: 28 september 2017 Auteur Geplaatst: 28 september 2017 Inmiddels is mijn apparaat weer terug geweest naar ***geen-reclame*** ter reparatie. Zij hebben een oude versie van OpenPli erop gezet en een andere softcam en voila...probleem opgelost. Yippie!! Bedankt voor jullie adviezen en het meedenken. Ik heb nog wel één vraag: als ik mijn toestel met slechts één kabel van de schotel zou voeden op de tuner B (IN), wat voor zin heeft het om Tuner B (OUT) door te lussen naar de tuner A (IN)?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen