Ga naar inhoud


Iemand zelf ervaring met iMac 2017 upgrades?


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Ik zit er aan te denken om een iMac 27" 2017 in de basisuitvoering (enige optie: 512GB SSD) te upgraden naar een i7 7700K, 32GB DDR4 en een extra Samsung 850 1TB met de home folder op de samsung.

 

Aangezien dat een behoorlijk operatie is, vraag ik mij af of er leden zijn die specifiek met dit model en dergelijke upgrades ervaring hebben?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Niemand? De enige vaag waar ik nog geen 100% uitsluitsel over heb is of de iMac mid 2017 (MNED2), uitgerust met 512GB SSD wel of niet is uitgerust met een 3,5" SATA bracket, SATA aansluiting op het mainboard en SATA kabel.

Voor zover ik kan vinden zit er wel een 3,5" bracket in, en zouden op het mainboard ook een voedingsconnector en SATA connector moeten zitten, maar geen SATA kabel.

Er is nergens een SATA kabel specifiek voor dit model te vinden, maar ik 'denk' dat de kabel voor het late 2015 model hetzelfde zou moeten zijn.

 

s-l300.jpg

 

Kan iemand dat bevestigen?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...