Ga naar inhoud


Travelvision R6 met Joyne


janteepe

Aanbevolen berichten

een vraag aan Sprietje:

Travelvision zegt dat zijn R6 flat vergelijkbaar is met een 70 cm schotelantenne. Klopt dit?

Kan ik met deze Travelvision R6 flat met een Joyne CI module en een Joyne abonnement het Joyne zenderaanbod ontvangen in zuid Spanje en de Algarve. Ik ga er van uit dat Astra3 daar niet gaat lukken met deze Travelvision R6 flat. Is deze aanname juist?

En als het technische mogelijk zou zijn, zijn er al praktijk ervaringen met de Travelvision R6 flat i.s.m. het Joyne abonnement in zuid Spanje en de Algarve?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op ‎6‎-‎10‎-‎2017 om 10:37 zei janteepe:

een vraag aan Sprietje:

Travelvision zegt dat zijn R6 flat vergelijkbaar is met een 70 cm schotelantenne. Klopt dit?

Kan ik met deze Travelvision R6 flat met een Joyne CI module en een Joyne abonnement het Joyne zenderaanbod ontvangen in zuid Spanje en de Algarve. Ik ga er van uit dat Astra3 daar niet gaat lukken met deze Travelvision R6 flat. Is deze aanname juist?

En als het technische mogelijk zou zijn, zijn er al praktijk ervaringen met de Travelvision R6 flat i.s.m. het Joyne abonnement in zuid Spanje en de Algarve?

Met B&R53 cm en Triax TD64 probleemloze ontvangst in Lagos (Algarve). Travelvision R6 flat moet dus absoluut geen probleem zijn. Wél de update for Joyne toepassen.

http://www.travel-vision.com/travelvision/index.php/support/recreatie/firmware-r6

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

En jan is zeer tevreden met zijn 55cm flatantenne met Joyne.

werkt uit de kunst.

@sprietje waarom werkt zijn Triax 88 met een black ultra daar niet?

zou toch gewoon moeten functioneren? De lnb kan zowiezo  geen probleem zijn.

Toch oversturing of misschien een probleem met de coaxkabel? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...